Foto bij ~O36 Song for isa

POV Justin.
Ik liep terug naar het huisje en ging mezelf daar douchen. Ik kleedde me om en trok mijn supra’s aan. ik pakte weer een vest van Chaz en zette een grote zonnebril op. Ik wilde door de deur naar het huisje van Kate en Isa lopen want ik moest nog een liedje zingen voor Isa. Maar ik hoorde Isa buiten lachen, dus besloot ik door het raam te klimmen aan de achterkant van het huisje. Ik liep om het huisje naar het huisje van Kate en Isa. Ik opende de deur en zette mijn capuchon en bril af. Ik zag kate staan. Ze begon niet te gillen maar ze keek me verbaasd aan. ‘Justin?’ ‘ja’ ‘wat doe jij hier?’ ‘ik hoorde van James dat je zusje, uhmm.. Isa, ja isa, het heel jammer vond dat ik geen liedje voor haar zong.’ ‘ik ga der even halen, ze is buiten.’ Even later kwam ze met Isa naar binnen en die hobbelde lachend naar me toe. Ik tilde haar op en ging met haar op mijn schoot op de bank zitten. Ze keek me heel lief aan met die schattige oogjes en ik zong een liedje voor haar. ‘en wat zeggen we dan’ hoorde ik Kate. ‘dankjewel bieber.’ ‘aahw you’re so cute’ en ze gaf me een knuffel. ‘isa op rug bieber?’ vroeg ze me. ‘haha oke.’ ze klom op mijn rug, opeens voelde ik een hand aan mij haar trekken. ‘hij zulke haartjes, net als Tinkywinky’ zei ze tegen Kate. Ik zette Isa weer neer. ‘Bieber weer weg moeten oke?’ ‘oke, doei bieber’ zei ze en ik gaf haar een knuffel. Ik gaf ook Kate een knuffel en voor ik wegliep gaf ik haar een kus op haar wang.

het verhaal is al bijna afgelopen mensen ):
nog maar een paar deeltjes tot het eind.

Reageer (3)

  • Curlystyles

    NOOOOO!! geen eind!:O gewoon verde r gaan!!<33

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Aww,that's just cute !
    Ze moeten een koppel worden ofzo,of het moet een einde hebben dat ze elkaar hun eerste en laatste kus geven voor Kate en Justin vertrekken.
    Snel verduur jij !(flower)

    1 decennium geleden
  • xROAR

    NEEE! HOE KAN HIER EEN EIND ZIJN! TSFOEE! KOMT ER WEL EEN VERVOLG DAN?! ^.^
    Maar.....
    Weet Kate nu dat Justin Tinky is?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen