Foto bij ~O37 Last day

NEXT DAY. Day 7 the last day.
POV Justin.
Ik ging, met tinkywinkypak aan dit keer, boodschappen halen. Onderweg kwam ik bij het supermarktje Kate tegen. ‘hoi James’ zei ze vrolijk. ‘hi Kate.’ we deden samen onze boodschappen en liepen naar de kassa’s. toen we de supermarkt uitliepen hoorde ik ineens iemand TINKYWINKY roepen. Ik draaide me verbaasd om en zag een grote zwarte man aan komen rennen. ‘WAAROM ZIT JIJ IN MÍJN PAK!’ riep hij. Ik schrok me kapot. Ik zette wat stappen achteruit en de man kwam weer dichterbij. Ik greep kate bij haar hand en trok haar mee waardoor ze een kort gilletje slaakte. We begonnen te rennen en de man rende achter ons aan. ze keek lachend achterom. Die vond het allemaal weer grappig. Nou ik stiekem niet. Die man was echt groot en breed… hoe past hij in dit pak? Vraag voor later. We renden door en ik zag het bos al. We renden door tot we de man niet meer zagen. Ik stopte en leunde tegen een boom aan. ‘what…de..fack’ zei kate terwijl ze op adem kwam en leunde met haar handen op haar knieën. ‘wie was dat? Waarom zit jij in zijn pak?’ vroeg kate terwijl ze me niet begrijpend aankeek.

Hierna nog maar één deeltje (:

Reageer (6)

  • Smexy

    Please laatste hoofdstukje.. Ik wil verder lezen.. Dit is een verslavende story xx Loveitsomuchxxxx

    1 decennium geleden
  • Rawrlove

    Als het volgende hoofdstuk de laaste is MOET die wel heel erg super langz ijn hoor!
    En ik wil er graag een vervolg op!
    VERVOLG VERVOLG VERVOLG
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Snel verder
    <33333333

    -X-

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    hahah aii snel verder!

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Okeej,als het volgende hoofdstuk dan ook het laatste is moet het dan wel een geweldig lang hoofdstuk zijn hoor!
    Komt er nog een vervolg mss?
    Ik hoop het wel!
    Snel verduuuuurr <33333

    1 decennium geleden
  • xROAR

    AHWW! ARME JUSTIN! AHWW! AHWWW! AAHWW!
    EN ARME WIJ! VERVOLG VERVOLG VERVOLG!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen