Dana P.O.V

Agnes had me naast z'n creapy gast laten zitten die er de heletijd op los flirte. En de rest van de lessen kwam ik niet meer van hem af. De heletijd hing hij om me heen. Ik was zijn naam al weer vergeten. Lucas dat was het. Toen ik al 3 uur lang door hem gestalkt was, was ik het zat. 'Ga een leven zoeken' riep ik door de gang zo hard dat de helft op keek. 'Wow' zei hij en keek even verbaast. 'En nu ga ik lunchen ALLEEN' zei ik en liep weg. Aan het einde van de gang kwam ik Agnes en Nessie tegen. 'Verselijk' zuchte ik en leunde tegen de muur. 'Arme jij' zei Nessie en we liepen naar de aula. 'Heey' zei een jongen tegen ons. 'Hoi' zei Agnes als eerst terug naar keek hem een beetje vreemd aan. 'Jayden' stelde hij zich voor. Dus daar kende ik hem van 'Veel plezier zus wij gaan lunch halen' zei ik en trok Nessie mee. 'Waarom doe je dat haar aan' vroeg nessie verbaast terwijl we naar het fruit gedeelte liepen. '1.Dat heet revenge 2. we kennen hem van vroeger, hij was een vriend' zeg ik en pak een appel. 'Ahhh das zielig' zegt ze en gaat zitten bij een taffeltje. 'Nessie nee das niet zielig' zeg ik en zie Agnes op ons af komen lopen. 'Hoe kan je dat me aan doen' vroeg ze verbaast. 'Door gewoon weg te lopen' zeg ik en neem een hap van men appel. 'Gemeen' mompelt ze maar ik negeer het. 'Zullen we van het weekend met z'n 3en naar La Push gaan' vroeg Nessie. Agnes stemt meteen in, die hoopt natuurlijk Seth weer te zien. 'Dana leef je nog' en Agnes zwaaide met haar hand voor men gezicht. 'Nee ik ben opgegeten door een dodo' zeg ik droog. 'Echt cooooool' zegt ze en opend haar flesje cola. 'Ja ik ga wel mee' zeg ik en sta op want de bel gaat. 'Op naar Bio' zeg ik en trek Agnes en Nessie mee.

Reageer (1)

  • Armadillo

    LEUK LEUK LEUK IK BEN MELIG(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)
    omg ik word egt verslaafd xd(typing)(typing)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen