Foto bij *~55~*

HAAAAAAAAAI ~~~~~ ^^

Ik had al een paar keer de vraag gehad for een foto van Seiko en Katsu. Maar ik vergat het steeds >3< gomen gomenasai XD
Maar zo zien ze er dus ongeveer uit ^^

WAAAAAH ik was gisteren aan het simsen en toen zat mijn tiener vast op de glijbaan O.o Altans ze kwam er niet meer van af XD

Lees ook mijn andere storie asjeblieft ^^
http://www.quizlet.nl/stories/56230/subete-no-noryoku/

ENJOY~

55.
Ze keek recht een twee paar zwarte/paarse ogen. Niet zomaar twee paar zwarte/paarse ogen maar twee identiek dezelfde ogen als die van haar. Als ze alleen in de ogen zou kijken leek het net alsof ze in de spiegel keek. “Wie ben je?” De jongen had een beetje afstand genomen en liet zijn ogen over Seiko heen gaan. “Dat kan ik beter aan jou vragen” Seiko ging overeind staan net als de jongen. “Wie ben jij ?” Seiko staarde naar geëiriteerd naar de jongen. De cape die de jongen eerder om zijn schouders had hangen had hij nu aangetrokken. De kraag kwam tot net onder zijn kin en zijn ogen prikte in die van Seiko. De jongen nam een gevechtshouding aan en zuchtte kort. “Als je me niks vertel zal ik je meteen moeten uitschakelen.” Seiko keek verbaasd naar de gevechtshouding van de jongen, het was precies dezelfde als die van haar. Beter het was een gevechtshouding die Sharingan gebruikers gebruikte. “Kom maar op” Seiko grijnsde even. De jongen was duidelijk serieus want hij kwam meteen op haar af. Seiko bewoog zich snel naar achter en blokkeerde de vuisten en voeten die in het rond vlogen. Ze maakte een aantal bewegingen met haar handen. “Katon, Ryuka no Jutsu.” Vuur spoot op de jongen af die het ontweek alsof het niks was. Hij sprong naar voren en begon ook met handsigns “Katon, Endan” Een enorme bal vormde en kwam op Seiko af. Shit hij heeft ook fire release. Seiko activeerde haar Sharingan en rende tegen de boom op verder de hoogte in. De vuurbal was weer verdwenen, maar de jongen stond plotseling naast haar. Hij is snel, heel snel. Seiko kreund even van pijn toen hij haar bij haar boven arm greep en hard knijpend naar achter trok. Ze keek hem recht aan in zijn gezicht. Haar ogen werden groot en geschrokken trok ze haar arm uit zijn greep. De jongen liet haar geschrokken los, ook zijn ogen waren groot geworden. “Sharingan” Mompelde ze allebei overdonderd. “SEIKO !!!!” Seiko keek weg van de jongen. Taiki en Shun keken kwaad naar wat ooit een boom was geweest. “Wil je dat we gediskwalificeerd worden of zo?, Stomme trut!!” Taiki keek vloekend omhoog. Hij zette echter meteen geschrokeken twee stappen achteruit toen er een kunai langs zijn gezich vloog. Een sneetje ontstond net onder zijn oog. Seiko keek naar de jongen voor haar die de kunai had gegooit. “Wat is je naam ?” Seiko was geheel in een andere wereld, ze hoorde niks en het enige wat ze zag waren de lippen va de jongen die op en neer gingen. Zei hij wat? Wie is hij eigenlijk? Waarom nam hij het voor haar op door die kunai te gooien? Niemand heeft dat ooit gedaan. “Waar denk je wel niet dat je mee bezig bent, huh?” Shun’s stem was verveeld en kwaad tegelijk. De jongen keek hooghartig op de twee jongens neer en grijnsde toen. “Ik heb een hekel aan vervelende jongentjes.” Hij draaide zich weer om naar Seiko en herhaalde zijn vraag. “Wat is je naam?” Seiko was inmiddels weer in de realiteit gekomen en opende haar mond om wat te zeggen. “Seiko”. De jongen was niet gek en wist zeker al hoe ze heette, nadat Seiko’s naam wel honderd keer was geroepen door haar vervelende teamgenootjes, zou het platweg dom zijn als je haar naam nog niet zou weten. Of je was doof. De jongen sloeg even tegen zijn voorhoofd voor zijn random rare gedachtes. Seiko keek de jongen weer onderzoekend aan. “Wat is jou naam?” De jongen glimlachte even. “Tsaku” Hij draaide zich om en liep weg zinder nog iets te zeggen.

Seiko leunde tegen de pport waar ze moetsen beginnen en staarde in het niks. Tsaku. Tsaku, hij had ook Sharingan. Hoe ? Seiko zuchtte diep en greep zonder reden naar de ketting om haar nek. Er zijn zoveel dingen die ze wilt weten. Wie is haar moeder en vader. En vooral wie is ‘Katsu’. Sasuke-nii-san heeft haar verteld dat hij haar oom was en een aantal dingen weet ze over haar vader. Maar zelfs Sasuke weet niet waar Itachi is. Er zijn nog zoveel meer vragen die moeten worden beantwoord. Waarom zijn zij, Sasuke-nii-san en Kakashi de enige personen die Sharingan kunnen gebruiken. Ze heeft begrepen dat het haar kekkei Genkai is maar de meeste kekkei Genkai’s behoren tot een groep mensen, een clan. Als dat zo is, waar is haar clan dan? Waar is de Uchiha clan ?

Reacties onegai~

Reageer (9)

  • AvatarMargo

    cuwl (cool)(cool)

    1 decennium geleden
  • HoshiOokami

    omg o,o
    Ik ga snel verder lezen x3

    1 decennium geleden
  • Maboroshi

    Heel erg snel verder D:

    x

    Gachapon

    1 decennium geleden
  • DesxTiny

    Tsaku. Katsu. Hmm, slim bedacht :D.

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Omg, verder! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen