Foto bij {002}

zo ziet natasha eruit

De rest van het dineren verloopt in volkomen stilte, op het geluid van tikkende vorken en messen na. Ik word uit mijn gedachten gehaald door Lucius die overdreven kucht. Wanneer ik opkijk zie ik dat hij iets naar draco gebaart, waarop deze verveeld zijn stoel achteruit schuift en naar de deur loopt. Ik volg gefacineerd zijn sierlijke lichte passen totdat hij stopt en zich omdraait. "Kom je nog of blijf je daar de hele nacht zitten." Verschrikt sta ik op en volg hem naar de gang. "Ik toon je je kamer, het is op de 3de verdieping. het was vroeger een zolder die we een aantal jaar geleden omgebouwd hebben." Ik neem zijn woorden één voor één in me op terwijl ik alles bekijk wat we paseren. Het hele huis is tot in de details afgewerkt zelfs de deurknoppen zijn versierd met kleine tekeningetjes uit bladgoud. "Hier is het, als je iets nodig hebt vraag je het maar aan een huiself." Ik knik en open de deur. De kamer is prachtig niet dat ik iets anders verwacht had, maar toch sta ik versteld van de luchtigheid in deze kamer. In tegenstelling tot de rest van het huis is hier alles uit lichte materialen gemaakt. "We ontbijten om 9.30u, zorg dus dat je er bent." Ik draai me om en knik nog even naar hem. "goedenacht" Hij lijkt te schrikken van mijn vriendelijkheid en ik zie hem ongemakkelijk aan zijn koltrui prutsen. "goedenacht" Hij sluit de deur achter zich en een lach siert mijn gezicht, hij is dus toch niet zo koelbloedig als hij zich voordoet. Vermoeit laat ik me op bed vallen, ik ga morgen nog wel even op verkenning in dit doolhof van een huis...

Reageer (2)

  • ElsaSherlock

    Ik zou die gast nie vetrouwen ze! Never nooit! xx

    1 decennium geleden
  • aubarsenal

    Idd, Draco is niet zo koelbloedig als het lijkt. Hij probeert gewoon bad ass te zijn.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen