Foto bij ¦51¦

Allebei hun gezichten betrokken. Ik keek ze fronsend aan, waarom keken ze zo? En had ik Sam al verteld over hoe geweldig mijn inprent is? Ik vermoed dat hij plannen heeft me ten huwelijk te vragen. Dat zou geweldig zijn, dan is mijn leven compleet. Ik kreeg weer een glimlach op mijn gezicht als ik aan hem dacht. Melissa keek Sam aan die op zijn lip beet. Ze hielden iets voor me achter. ‘Wat houden jullie voor me achter?’ Melissa keek nog steeds naar Sam. ‘Ze weet het niet meer.’ Fluisterde ze bijna onverstaanbaar. Ik keek haar aan toen ze me op de bank duwde en mijn handen vast hield. ‘Lieverd, je hebt geheugenverlies.’ Ik knikte, ik had al zo’n gevoel dat ik iets miste. ‘En,’ ze zuchtte zacht, ‘Jason is vorig jaar overleden, hij had een auto ongeluk.’ Mijn mondhoeken zakte omlaag terwijl mijn hersenen beter begonnen te werken. Nog meer beelden flitsten door mijn hoofd. Toen ik het Sam en een paar onbekende jongens vertelde, toen hij net dood was, toen zijn moeder me vertelde dat hij met me wilde trouwen. De pijn die ik voelde in de herinneringen was hartsverscheurend. Tot een herinnering. Ik vertelde een jonge schattige jongen over Jason, hij was lief. Er was iets met hem, ik weet niet wat, maar ik kreeg een vertrouwd gevoel. In een flits knipperde ik met mijn ogen en zag Sam bezorgd voor me gebukt. Ik schudde mijn hoofd. ‘Ik weet het weer, maar er mist veel.’ Mompelde ik. Sam glimlachte. ‘Wat?’ Ik dacht even na. ‘Namen van jongens en een vrouw. Vooral een jonge jongen, hij is erg lief. Ik herinner me weinig van mijn tijd hier, maar ik weet wel dat ik bij Melisande ben geweest en veel met Leah heb gedaan. Ohja, en ik heb een huis!’ Sam glimlacht opgelucht en pakte een foto van de muur. ‘Deze vrouw?’ Ik keek naar de foto en knikte. ‘Dat is Emily, mijn verloofde, mijn inprent.’ Ik knikte, er kwam niet veel naar boven, maar een beetje. ‘En die jongens komen zo, ze maken zich zorgen om je, vooral de jonge jongen. Het zijn allemaal wolven.’ Ik knikte, dat wist ik nog wel. Ik dacht aan toen de jongen bij mij thuis macaroni at, hij is echt schattig.


~~{*}~~

Ik wil minstens 15 verschillende reacties voordat ik door ga.

Reageer (14)

  • fabiennenena

    (H)

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Echt erg dat ze geheugenverlies heeft. Lijkt me echt eng. Goed geschreven wel.

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    snel verder

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    sethhioeeeeeeejj (H)(H)(H)
    verder love it :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen