Written by Parsel

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • RandomnessXx

    na mijn zeikverhaal:

    super goede story!!!!

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    komt het twilight deel nog?? (; just saying...
    or typing if you want to be a controlfreakkkkk!!



    lol ik ben zelf een controlfreak waarom dacht je anders dat ik nog leef mijn familie is echt MESSED UP

    oke een beetje overdreven, en waarom zou ik jullie lastigvallen met mijn oersaaie leven??

    1. ik lijd aan het constant-downer syndroom
    2. mijn vader is gestoord
    3. mijn broertje heeft het syndroom van asperger (nee dat is geen groente maar een vorm van autisme)
    4. mijn andere broertje van vier (ja víer) is DS-verslaafd (quote: want DSsen is het leukste dat er is)
    5. krijg spontaan zelfmoordneigingen van een vriendin die over je roddelt en geheimen doorverteld
    (10 jaar: ik: ik heb een bh, maar niet doorvertellen, dan gaan de jongens klieren. Volgende dag: haha, heb jij een bh? ze had het doorverteld aan mijn ÁÁRTSVIJAND, F.! (een van haar andere vriendinnen)
    11 jaar: ik ben ongesteld, niet doorvertellen, níet zoals die keer met het bh-ongeluk!
    volgende dag: de hele klas weet het. ze heeft het verteld aan mijn andere vriendin voor ik het haar zelf kon vertellen en daar stond mijn aarstvijand f. bij en die vertelde het aan M. waar de grootste roddeltante van de school bij stond.
    zodoende)
    6. ik krijg zelfmoordneigingen van het weer, dat me haat.
    twee minuten regen, een minuut zon. twee minuten regen, een minuut zon. etc. etc.
    K. U. T.
    7. mijn vader zet me voortdurend compleet voor schut door altijd een korte broek met sandalen en sokken - ik doe even de deur dicht het begint te plenzen - kun je het je voorstellen? sandalen met sókken?-
    en zo'n houthakkers overhemd te dragen als het mooi weer is.
    8. mijn broertje verteld genante dingen over me als we ruzie hebben
    9. ik voel me down:(

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    in huis of vooor de deur?

    1 decennium geleden
  • Cinta

    oke, ik snap niet waar dit over gaat!? wel geweldige hoofdstukke weer!!! snel verder!

    1 decennium geleden
  • Meile

    Oelala (=
    Die wil haar terug

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen