Foto bij ¦52¦

Melissa zat naast me op de bank terwijl Sam de jongens aan het halen was. ‘Zeg Melisande..’ Melissa zuchtte geïrriteerd. ‘Waarom moet je nou precies dat moment herinneren?!’ mompelde ze. Ik grinnikte. ‘Wees blij, anders wist ik niet eens wie je was.’ Ze rolde met haar ogen. Toen ging de deur open en kwamen Leah en Emily binnen rennen. Emily was de eerste die me omhelsde. Twijfelend omhelsde ik haar terug maar wurmde me zo snel mogelijk los. Ik had Emily dan volgens Sam wel erg gemogen, ik zou haar toch opnieuw moeten leren kennen. Emily keek me verbaasd aan. Ik had geen kans om haar blik te beantwoorden omdat Leah me naar haar toetrok en me stevig omhelsde. ‘Idioot! Waarom moest je Jacob nou weer beschermen?! Ik dacht dat je dood was!’ Ik had geen idee waar ze het over had. ‘Ik ben zo te zien niet dood, dus is er niets aan de hand.’ Leah liet me los en keek me aan. ‘Als Carlisle ervoor had gekozen dat gif niet uit je te zuigen was je binnen een half uur dood geweest!’ Mijn ogen werden groot, ben ik gebeten door een vampier. Mijn hand schoot naar mijn rug, naar de koude stekende plek. Leah was gestrest en verbaasd dat ik zo antwoorde. Ik ging weer naast Melissa staan. Emily was nog steeds verbaasd. Ongemakkelijk krabde ik op mijn achterhoofd en keek verontschuldigend naar Emily. ‘Ik heb geheugenverlies Emily, ik weet alleen je naam en dat je Sam verloofde bent, verder niets. Sorry.’ Emily knikte, maar ze vond het niet leuk, wat erg logisch is. ‘We beginnen gewoon opnieuw.’ Weer knikte ze. Toen keek ik naar Leah, die nu alleen nog maar verbaasd was. ‘Leah, kan je me samengevat vertellen wat er met me is gebeurd? Sam wou het me niet vertellen.’ Leah knikte. ‘Er was een gevecht tegen nieuwelingen, toen het voorbij was zag ik nog een bloedzuiger en sprong erop af. Jacob zag dat het fout ging en duwde me weg. maar jij zag dat de bloedzuiger Jacob pijn ging doen en duwde Jacob weg om zijn plek in te nemen, in plaats dat hij je botten brak, beet hij je. De bloedzuiger werd vermoord en jij lag gillend op de grond. Een goede bloedzuiger, die op dierenbloed leeft..’ ‘Carlisle Cullen.’ Ze knikte. Ik kon de Cullens me wel herinneren. ‘..Die wou je opgeven, maar hij probeerde toch het gif uit je te zuigen,’ ze rilde bij de gedachte, ‘En toen verloor je je bewustzijn. Je bent drie dagen bewusteloos geweest. Steeds bleef er iemand bij je, maar toen je net wakker was, was Sam de rest aan het updaten over je.’ Ik knikte. Jammer genoeg kwam er geen herinnering op. ‘Dat is..Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.’ Leah grinnikte. Veel gerommel en zware voetstappen van buiten kwamen het huis in en ik keek naar de deur waar ik acht onbekende jongens en Sam zag staan.


~~{*}~~

Reageer (8)

  • Phlegethon

    Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.c=xD

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    nouweeee! ze herkeend ze niet:'(

    1 decennium geleden
  • Emrys

    Lowllz :3
    Ze herkent ze niet meer
    die zou die leuke jongen toch zijn :O

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Troians

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen