Foto bij #6

Chapter 6

"De aanhangers van YouKnowWho noemden zich zo en nu blijven we het begrip gebruiken. YouKnowWho is terug! Vorig jaar was er een TriWizard Contest en toen heeft Harry de Dark Lord gezien. Hij zei dat Hij terug was, maar niemand wou hem geloven, zeker niet die domme mensen van het Ministerie. Sommigen hier op Hogwarts geloven hem, maar niet veel." zei Hermione.
"Dus wil hij Harry weer vermoorden?" Maria gaf Harry een knuffel.
"Ik weet dat we elkaar maar een dagje kennen, maar je moet weten dat ik aan jou kant sta!"
"En ik ook!" zei Nes en lachtte.
"Da's heel erg lief van jullie, ik zal het niet vergeten!"
"Maar euh, dus Malfoy's vader is een Death Eater en dus een aanhanger van YouKnowWho. Hij is dus slecht!" Ron was heel erg serieus. Hermione stemde in.
"Maar Draco deed heel erg lief. Misschien is hij niet zoals zijn vader?"
"Whahahahaha, Draco lief? Dat kan echt niet!" Harry, Ron en Hermione lachten.
"Geloof me, dat is hij niet. Zelfs niet tegen zijn vrienden. Het is lunchtijd, gaan we naar de Grote Zaal?" Iedereen stemde in en ze liepen allemaal vrolijk naar de Zaal. Maria had Nes nog niet echt gesproken, dus zij 2 liepen een beetje achter.
"Alles goed, Nes? Ik zag dat je naast Dean zat!"
"Ja, alles gaat goed met jou? Haha, ja! Dean is echt grappig en lief. Hij vertelde veel over Quidditch, zijn favoriete sport. Enneuh, ik zag je wel blozen als je naast Draco zat, hoor." Nes glimlachtte.
"Euh, ja. Maar hij is echt lief, hij lijkt echt niet slecht. Hmmm."

Reageer (1)

  • Elite

    Ik vind dat je echt leuk schrijft (: een Abo + kudo pour vous :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen