Dana P.O.V

'Wakker worden' riep Agnes naast me terwijl ik me omdraaide en een kussen in haar richting sloeg. 'Ga weg' mompelde ik en legde het kussen op men hoofd. 'We gaan naar La Push' Zei ze en klom van het bed af. 'Esmé heeft ontbijt gemaakt' en ze deed de deur dicht. Rustig klom ik uit bed en pakte een kleding en bikini setje uit de kast. Toen ik het aan had liep ik naar beneden waar Agnes al aan de tafel zat te eten. ‘Hoe laat is het’ vroeg ik geeuwend. ‘8 uur’ zei Emmett die binnen kwam lopen en op het aanrecht ging zitten. ‘Veel te vroeg dus’ zei ik en legde men hoofd in men arme op de tafel. ‘Hier eet wat’ zei Esmé en zette een bak cornflakes voor me neer. Ik begon langzaam te eten. Agnes was al klaar en zat nog net niet te springen om weg te geen. ‘Doe rustig’ mompelde ik en nam een laatste hap. ‘Ja schiet nog op’ zei ze en trok me mee, ook Nessie stond al klaar. Edward bracht ons naar de grens en vanaf daar liepen we. Pratend over van alles en nog wat. Al snel kwamen we bij het strand aan en liep Agnes naar Seth en Nessie naar Jacob. Ik plofte in het zand neer. ‘Vervelend hé dat kleffe gedoe’ zei Leah en kwam naast me zitten. ‘Ja wel een beetje ja’ zei ik en ging liggen in het zand. ‘Heb je zin om te zwemmen’ vroeg ze en stond al in haar bikini,’ja tuurlijk’ zei ik en trok snel men shirt en broekje uit en liep naar de zee. ‘Koud’ riep ik toen ik er net met een voet in stapte en stond al weer terug in het zand. ‘Kom op zo koud is het niet’ zei Leah die er al in lag. ‘ja voor jou niet nee’ zei ik en voelde ineens een stel handen die me optilde en de zee in rende. Quil en Embry. ‘LAAT. ME. LOS’ riep ik kei hard maar dat had ik beter niet kunnen doen. Ze lieten me los en met een plons kwam ik in het water. Half hoestend kwam ik boven. ‘Dankje zo letterlijk bedoelde ik het dus niet’ zei ik en zwom naar Leah. Agnes kwam later ook met Seth maar Nessie bleef lekker droog op de kant zitten.

Reageer (1)

  • DUNBAR9

    Snel Verder !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen