Foto bij 20°

De hele wacht richtte zich op mijn familie, maar keken mij niet aan. Aro keek soms, maar verbrak het oogcontact om meteen weer weg te kijken. Cynthia had alle gaves weggenomen, ze konden niets. Ik lette niet goed op het gesprek van Aro en Carlisle, ik hoorde soms wel mijn naam. Ik keek naar Jane, die weer naar mijn moeder keek. Ik had een idee dat ze haar eigen familie niet pijn wou doen, vooral mijn moeder niet. Alec was er niet, en blijkbaar wou Jane dat ze met hem meegegaan was. Zoals ik al zei, er is altijd een iemand die stiekem kijkt, dit keer Afton. Ik glimlachte en hield hem in mijn drang. ‘Vermoord zoveel mogelijk leden van de wacht, tot jezelf vermoord word.’ Zijn ogen werden glazig en emotieloos. Ik wenkte naar Cynthia dat ik iemand in mijn macht had. Zodra Aro met zijn vingers bewoog sprongen de eerste leden van de wacht al op ons af, natuurlijk konden ze niets doen zonder gave, maar we kwamen snel in actie. Afton was ondertussen aan zijn kant leden van de wacht te doden. En wat Aro ook tegen hem zei, hij kon niet luisteren. Naomi deed het minste van iedereen, ze liep maar wat heen en weer. Mam had Jane uit iedereen getrokken en haar weggestuurd, erg logisch, ze gaf om haar tante. Terwijl ik met Chelsea vocht, keek ik een blik naar achteren, niemand van mijn familie was gelukkig gewond. Op dat moment greep Chelsea de kans en keek op en pakte mijn nek. Ik siste en wou haar in mijn macht krijgen, maar ik kon niet in haar ogen kijken. Leah sprong op haar af en trok in een beweging haar hoofd eraf. Ik glimlachte en liep naar mijn familie. Wat me opviel was dat Aro, Caius en Marcus wegwaren, gevlucht. Mietjes. Afton was ondertussen ook vermoord. Ik keek naar Cynthia die met Demetri aan het vechten was. Een hard scheurend geluid liet me opschrikken, met paarse rook erbij. Een harde gil ook, een gil van woede. Geschrokken keek ik terug naar Cynthia. Ze was weg, en Demetri ook. Het eerste aangemaakt vuur lagen verse lichaamsdelen. Ik kreeg tranen in mijn ogen. Naomi was de gene die gilde. Het gevecht was over, alleen Naomi was nog over, maar die had niets gedaan dan Demetri vermoord. Ze zat op haar knieën voor het vuur. Tranen rolde over mijn wangen. ‘Cynthia.’ Mijn beste vriendin. Ik ging naast Naomi op mijn knieën zitten, de tranen rolde over mijn wangen, ze was weg.


~~{°}~~

Het spijt me dat dit verhaal zo snel ten einde gaat komen, ik heb er gewoon geen inspiratie meer voor, sorry.

Reageer (4)

  • Imperi0

    AHHHHH
    stoute demetri
    grrrr

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Neeeee! Ik haat het als er iemand van de goeie sterft! Ook in mijn eigen verhaal vind ik dat niet leuk, maar wat moet dat moet.

    1 decennium geleden
  • Padme

    Noooo, niet cynthia.
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Ahw ;[
    Ga je snel verder? <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen