Chapter 3.

The last on for today.


Fucker.
Ik pak m'n boeken in m'n tas en loop de trap af. Opweg naar het meldpunt. Ik klop op de deur. Ik druk hem voorzichtig open en zie Dijkstra zitten. 'Damn, en dan moet hij ook nog hier zitten? alsof het niet erger kan.' ik lever het uitstuurbriefje. Dijkstra kijkt me onderzoekend aan, waardoor ik een akelig gevoel krijg. Hij gebaard dat ik kan gaan zitten. Ik gooi mijn tas van me af en ga op de blauwe stoel zitten. Even kijk ik verveeld om me heen, maar al snel valt m'n blik terug op Dijkstra. 'Zo, daar zit je dan weer. Krijg je niet eens genoeg van die grote mond?' Vraagt die beledigend. 'Nouja, ik krijg wel genoeg van dit lokaal, vooral de leraren die hier zitten word ik zat.' Ik kijk hem beschuldigend aan. 'Bedoel je daar soms iemand mee?!' Schreeuwd die bijna. 'Zegt u het maar, u weet toch alles zo goed?' Damn, die gast begint vervelend te worden. 'Zo is het genoeg! Leer jij je maar is beheersen jij! Ik ben die grote mond van je meer dan zat!' Schreeuwd Dijkstra nu. Ik begin te lachen. 'Haha, Ik me beheersen? Ik zit hier tenminste niet te schreeuwen of knal rood te worden van de woede. En je moest eens weten wat ik allemaal wel niet zat ben.' Ik kijk hem met een kleine grijns aan. Zijn gezicht word steeds rooier. Ik verwacht een uitbarsting, maar hij strijkt z'n jasje goed en gaat zitten. Met nog steeds een rood hoofd en een trillende stem belt hij iemand. Hij gebaard me naar het straf lokaal te gaan. Ik pak m'n tas op en ga zitten aan 1 van de tafels. Ik probeer te horen met wie hij telefooneerd. Ik versta niet veel. Alleen wat gemompel. 'Ze heeft zo'n grote mond! Ik ben haar zat! Iedereen is haar zat!' Dit zei Dijkstra zo hard dat ik het goed kon verstaan. 'Hà wat denkt die gast? Iedereen me zat? Ja, alleen de leraren?' Denk ik hardop. Godverdomme, wat haat ik die gast! '....Schorsen.' M'n ogen worden groot. 'Zei die nou wat ik dacht dat ik hoorde? Schorsen?! Fuck, als ik geschorst word, Dan ontploft m'n moeder! En dan mag ik never meer naar GoezRock!'

Reageer (3)

  • Escritura

    Verder?
    Please?
    (A)*kijkt even heel lief*(A)
    (6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)
    En anders...
    (6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)

    1 decennium geleden
  • Scandal

    Verder :D

    1 decennium geleden
  • Meticulous

    Verdeeeeurrrrr Ö
    Solly, ik kan niets zinnigs typen want ik ben like zo onwijs hieperr op de moment o.o
    Verdurr dus
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen