Hee,mensen!ik heb echt een super cool filmpje gevonden van red.Hij staat hieronder,hadden jullie vast al gezien-_-'

Sneasel was weer helemaal beter en rende door de kamer rond.
'Jochie,kom eens hier.' Zei Hato lachend en Sneasel kwam aanrennen.
'Jij gaat zeker ook langs alle gyms of niet soms?' Vroeg ik.Hato knikte.
'Cool,dan zullen we elkaar nog wel een keer zien.' Merkte ik op.Hato ging staan.
'Zeker.Ik denk dat ik maar ga.Ik wil graag naar de eerste gym.Zeker nu Sneasel weer beter is.' Zei Hato en deed Sneasel in zijn pokeball.
'Zie je later.' Zei Hato en liep naar de deur.Ik keek hoe hij door de deur liep toen er iets bij me te binnen schoot.
'Wacht!' Riep ik.Hato draaide zich om.
'Je hebt vast nog wel tijd voor een gevecht.' Zei ik met een grijns.Hato glimlachde.
'Echt wel.'
Samen liepen we naar het veld achter het pokecenter.
'Gewoon,1 tegen 1?' Vroeg Hato.Ik knikte,ik had maar één pokemon dus ik had geen keus.Bulbasaur liep al naar voren.Ik zag hoe iemand naar het veld toe kwam lopen.Duidelijk om te gaan trainen.Hato en ik keken allebei om naar het meisje.Toen viel er tussen haar en mij oogcontact.
'JIJ!!!' Riepen we tegelijk.Dat was het meisje waarvan die Aipom me had aangevallen.
'Ken jij haar?' Vroeg Hato verbaast.
'Helaas wel.' Antwoorde ik en liep naar he meisje toe.
'Ik hoop dat je je excuses komt aanbieden?' Vroeg ik nijdig.
'Waarom zou ik?' Zei het meisje.
'JOU Aipom viel mij aan.' Legde ik in slowmotion uit.
'Zo?' Kaatste ze terug.NU werd ik echt pissig.
'Oké genoeg!Jij ik gevecht nu meteen.' Zei ik.
'Wat jij wilt.' Zei ze en liep naar Hato's plek.
'Rot op.' Snauwde ze.
'Ja ja ja,ik ben al weg.' Zei Hato zuchtend en ging aan de zijkant op het gras zitten.
'Mijn naam is Melinda!Onthoud dat goed,watje.Je gaat eraan.' Zei Melinda,wat een kut naam, en gooide een pokeball.Natuurlijk kwam die Aipom eruit.
'Wat dacht je ervan,Bulbasaur?Zullen we haar een lesje leren?' Vroeg ik aan Bulbasaur.
'Bulba bulbasaur!' Riep Bulbasaur strijdvaardig.Wauw,dit was mijn eerste echte gevecht.Snel overdacht ik even de aanvallen van Bulbasaur:
-Vine whip
-leech seed
-Tackle
-Razor leaf
Hmm,razor leaf was nog niet zo sterk.DIe had Bulbasaur pas net geleerd.
'Jou Bulbasaur ziet er zwak uit.' Zei Melinda.Ik snuifde door mijn neus.Mijn Bulbasaur was alles behalve zwak.Hij kende misschien geen speciale aanvallen maar we hebben genoeg tactieken en geoefend dat we zelf smet alleen tackle een gevecht zouden kunnen winnen.
'Oke,Aipom doe je fury swipes!' Riep Melinda.
'Ontwijk en tackle.' Zei ik.Bulbasaur ontwijkte snel Aipom's aanval en raakte hem met een tackle.
'Ga door met leech seed.' Zei ik en het zaadje schoot op Aipom af.
'Focus punch!' Riep Melinda.Aipom deed focus punch waardoor het zaadje brak.
'En nu je shadow claw.' Zei Melinda.
'Ontwijk het Bulbasaur.' Riep ik maar het was al te laat en Bulbasaur werd geraakt.
'Gebruik focus punch nog een keer.' Zei Melinda.Dat is het!Ik had een plan.
'Bulbasaur gebruik vine whip!' RIep ik en Bulbasaur begreep het helemaal.Hij gebruikte zijn vine whip om Aipom's vuist de grijpen.
'Trek hem naar je toe en tackle hem!' Riep ik grijnsend.Bulbasaur trok hard met zijn vine whip waardoor Aipom door de lucht op Bulbasaur af vloog.Toen hij in zijn buurt was tacklede hij hem hard.Aipom viel vermoeid naar achter.
'Maak het af met razor leaf!' Riep ik.


Aipom werd keihard geraakt en zakte vermoeid door zijn pootjes.
'Aipom.' Riep Melinda bezorgt en rende naar Aipom toe.
'Gaat het wel?' Vroeg ze.Aipom knikte.'Ai aipom.'
Ik aaide Bulbasaur over zijn kop en liep naar Melinda toe.
'Sorry dat ik je watje noemde.Je bent best sterk.' Zei Melinda.
'Bedankt.' Wist ik als enigste uittebrengen.Bulbasaur kwam naar ons toe lopen.Melinda aaide hem lachend.
'Je Bulbasaur is echt sterk.' Gaf ze toe.
'Klopt,ik train al heel lang met hem.We vertrouwen elkaar met onze ogen dicht.' Zei ik trots op Bulbasaur.Melinda stond op en deed Aipom in zijn pokeball.
'Hoelang reis je al?' Vroeg Melinda.
'Net.' Antwoorde ik kortaf.Melinda gniffelde.
'Je bent toch 14?Bwhhaahaaa ik ben 13 en ben al langer dan een tijdje op reis.' Lachend liep ze weg.Aan het einde van 't veld stopte ze even.
'De volgende keer win ik...Groentje.' Zei Melinda zonder om te kijken.
'HE!' Riep ik.

EN leuk?

Reageer (5)

  • Pkmnfan

    xD
    Bulbasaur owned Aipom>D

    1 decennium geleden
  • Itsuki

    het verhaal is tot nu toe erg leuk ik wil meer lezen:D

    1 decennium geleden
  • AnimeWrither

    Snel verder!
    Gelukkig is het Rena niet... Melinda is een ice cold bitch D:

    1 decennium geleden
  • Organism

    ja ja ja snel verder!

    1 decennium geleden
  • rexthehero

    erg leuk heb zin in je volgende hoofdstuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen