Foto bij thoughts

Reageer?(A) Dit is mika en haar ring...^^

Ik liep loom over straat... De zon scheen genadeloos op mijn hoofd. Ik keek over straat. Er liepen wel wat mensen... Maar alleen volwassen. Ik was in het centrum. Daar waren altijd wel veel mensen... Maar dat waren alleen leven loze mensen die voor hun werk leefden en daarom thuis bleven... Ja ons dorp zit vol met die mensen! Waarom zou je zo graag willen werken vraag je je dan af... Ik kijk altijd uit naar de vakantie... Hun hebben pas door dat het vakantie is als ze zien dat er amper kinderen over straat lopen... Ja want alle ouders met kinderen gaan wel ergens naartoe! behalve ik en een paar rare kinderen. En zo gek dat mijn moeder is heeft ze op haar enige vrije dag geregeld dat we elkaar moeten ontmoeten... Ze heeft zelf ervoor gezorgd dat we met zijn allen in mijn huis gaan afspreken! Ik geloof dat het groepje bestaat uit; Maffe Mika -tenminste zo staat ze bekend bij ons op school- met haar raaf... Die haar altijd achtervolgd... Ze is vaak stil en is altijd allen en als ze met iemand praat kraamt ze allemaal onzin uit:8...; Ro. Echt een eikel... Super rijke ouders die hem alles geven wat hij wilt en natuurlijk gedraagt hij zich ook als een prins... Zij hele naam is Rodrigo... Ik geloof dat zijn naam iets betekend als beroemd, machtig heerser:(... En Mark... Hij is best oke denk ik... Hij leeft voor de adrenaline en is best hot... En ik heb hem nog nooit zonder zijn skateboard gezien. Ik zat zo diep in gedachten verzonken dat ik bijna tegen de supermarkt aanliep. Ik stopte abrupt voor de ruit en keek naar binnen. Ik keek naar de mensen die haastig hun lunch kochten en de winkel in en uit sjeesden. Toen viel me iets op een iemand liep niet zo snel en bekeek rustig alle spullen. Er zat iets onduidelijks op haar schouder en ze zag er even oud uit als ik. Het was Mika! Ik slikte en liep langzaam naar de deur van de supermarkt.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen