Dana P.O.V

Agnes zei dat klifduiken dood eng was en nu maakte ze me nieuwschierig. Maar voordat ik haar nog een keer van z'n klif af zou krijgen zou ik eerst zelf springen. Het was nog niet zo heel laat. Half 6 pas en Agnes was douche. Stil liep ik naar beneden. 'Ben nog even weg' zei ik en liep naar buiten. Ik pikte Edward's auto en reed langzaam. Ik had eigenlijk pas 1 keer auto gereden en daar was de auto niet zo blij mee geweest toen. Na een tijdje begon ik de auto te vertrouwen en gaf meer gas. Toen ik bij de kliffen aan kwam begon de zon al onder te gaan. Langzaam trok ik men jurkje uit. Ik liep achter uit en begon te rennen op het laatste moment zette ik af en het leek alsof ik vloog. De wind leek me mee te nemen. Als of niks meer fout kon gaan. Ik dook het koude water in en opende men ogen. Het zout prikte maar het was prachtig. Snel zwom ik weer naar boven en haalde diep adem. Ik zwom weer naar de kant en wou weer springen toen er geritsel uit de bosjes kwam. Vast 1 van de wolven, toch bleef ik even stil staan. Daarna nam ik weer een aan loop en sprong. Dit keer verloor ik alleen men evenwicht en knalde verkeerd op het water. Ik zonk even toen ik het water raakte maar zwom snel naar boven. Het was inmiddels donker geworden. Ik klom op een rots die dicht bij de rand zat. Zo dichtbij dat als je sprong hem niet kon raken. Ik bekeek men arm die rood was geworden. Ineens dook er in de verte iets uit het water op. Ik kneep men ogen half dicht om het te zien maar ik zag alleen een schaduw. 'Hallo' zei ik en weg dook het weer. 'Gaat het' Ik schrok me dood toen Alex ineens naast me zat. 'Ja het is niks' zei ik en duwde men arme even in het water. 'Waarom deed je dat' vroeg hij en keek me nieuwschierig aan. 'Ik heb een zus Agnes en die is met haar vriendje van de kliffen af gesprongen voor de lol vanmiddag. Ik was nieuwschierig dus probeerde ik het ook' zei ik en haalde men arm uit het water. Hij was al minder rood, 'Slim' mompelde hij zo zacht dat ik het waarschijnlijk niet had hoeven horen. 'Dat ben ik nou eenmaal niet' zei ik en dook het water weer in. Toen ik bij de kant aan kwam liep ik naar boven en trok men jurkje aan. 'Ik bedoelde het niet beledigend' zei hij en leunde tegen een boom aan. 'Weet ik' zuchte ik, 'Ik moet gaan anders wordt de rest ongerust' zei ik en stapte de auto in. 'mag je al auto rijden' vroeg hij en nam plaats naast me. 'Dat mag toch als je 16 bent hier' zei ik in de hoop dat hij niet ontdekte dat ik eigenlijk niet kon auto rijden. 'Hier? en waar kom jij vandaan dan' vroeg hij. 'Nederland, lang verhaal' zei ik en draaide de sleutel om. 'Doe voorzichtig en slaap lekker' zei hij en gaf me een knuffel en stapte de auto uit. 'Dankje' zei ik en gaf gas. Het ging steeds beter maar alleen dat schakelen was vervelend. Als ik een auto nam wou ik er een die dat uit zich zelf deed. Toen ik aan kwam was het al 10 uur geweest. Wat was de tijd snel gegaan. 'Waar ben je geweest' zei Esmé toen ik binnen liep en stond op. 'Weg, ik had geroepen' zei ik, 'Wat ruik ik' vroeg Jasper die ineens naast me stond. 'Geen idee' zei ik en ging naast Esmé op de bank zitten. 'Dana wat heb je gedaan toen je weg was' vroeg Jasper. Jezus bemoeialg Edward keek afkeurend. 'Wat' vroeg ik en Agnes kwam de trap af lopen. 'Waar was je' vroeg ze, zij ook al. 'Klifduiken' zei ik en ze keek me verbaast aan. 'Ik had het kunnen weten' mompelde ze. 'Was er iemand bij je' vroeg Carlisle. 'Ja ehmmm nee bedoel ik' zei ik snel. Maar volgens mij hadden ze me al door. 'Wie' vroeg Esmé, 'Alex ik kwam hem vanmidag tegen en nu weer is dat zo erg dan' vroeg ik verbaast. 'Hij is een vampier' zei Jasper, 'Ja maar net als jullie hij heeft goude ogen en is heel aardig' zei ik en geeuwde. Ik hoorde Esmé en de rest nog praten maar ik viel op haar schouder in slaap.

Reageer (1)

  • Armadillo

    OMG ben ik nu alweer hier xD
    SUPER DUPER SONISE SNEL VERDER xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen