Foto bij #9

Chapter 9.

Ze liep naar Draco en plofte naast hem.
"Hiya! Waarom zit je alleen?" Maria had haar big smile opgezet.
"Hoi! Mag ik niet alleen zitten of zo?"
"Nee, dat mag je niet! Haha, daarom dat ik bij je kom zitten." Maria stak haar tong uit en ze schoten allebei in de lach. Ze praatten en konden het heel goed met elkaar vinden.
"Weetje, ik vind dat we meer met elkaar moeten afspreken."
"Vind ik ook. Ik had nooit verwacht dat ik een Gryffindor leuk zou vinden. Je bent speciaal, weet je dat?"
"Ik, speciaal?" Draco knikte en zag er echt supermooi uit als hij lachtte. Het tussenuur ging als een trein voorbij en het was lunchtijd. Ze liepen samen naar de Grote Zaal en de mensen staarden naar hen. Maria vond het raar en ze keek naar vragend naar Draco.
"Negeer ze gewoon." fluisterde Draco. Ze liepen de Zaal binnen en Draco ging naar de Slytherintafel.
"Tot straks bij Potions!" Maria ging naar de tafel van Gryffindor zitten waar de rest al zat.
"Wat deed je samen met Malfoy?" vroeg Hermione.
"Ik was bij hem op de binnenplaats. We hebben zitten babbelen, het was zeer gezellig."
"Maar hij is gemeen en slecht!" Nu begon Harry ook.
"Kan me niet schelen wat jullie van hem vinden, maar ik vind hem leuk." verdedigde Maria Draco. De lunch verliep rustig en vlak na de lunch hadden ze weer een tussenuur. Maria ging samen met Nes iets doen, ze gingen naar het Zwarte Meer.
"Hoe zit dat nou met jou en Dean?" vroeg Maria nieuwsgierig aan Nes.
"Wel, euh... Dean is echt leuk! En jij met Draco?"
"O, Draco. Hij is super, echt waar." Maria moest lachen...

Reageer (3)

  • LunaTuna

    Ooh en een kudos je krijgt er nu pas een omdat ik te druk was met lezen ;d

    1 decennium geleden
  • LunaTuna

    Wat is Maria beleefd xd
    '' het was zeer gezellig''
    XDD
    vederrr

    1 decennium geleden
  • Elite

    Leuk ;D snel verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen