Foto bij - 96 -

- Roxanne -

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • coloredwords

    Ja kom op zeg! George is vele leuker dan jou.
    Ik vind Roxanne en Draco nog wel liefig samen maar hij was leuker met victoria.
    Fie mag snel verder gaan :Y) dan heb ik iets te doen als ik terug ben van vakantie.
    Ja ik ga dezelfde dagen als Laura. :p
    Verder :Y)

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    EINDELIJK! -Grapje-
    Serieus, ik hou van deze story en vind 't dan ook geweldig dat ik nog een stukje kan lezen voor ik op vakantie vertrek (: Je hebt nu trouwens iets meer dan een week om een nieuw deel te schrijven ^^ Ja, ja, ik ben heel erg veeleisend en zou het dus geweldig leuk vinden als er een nieuw deeltje zou op komen als ik terug kom. Man, ik ben veel te veeleisend op dit moment ^^ Let maar niet op mij (: Het is gewoon dat ik zo veel van deze story hou dat ik niet zonder kan.
    Ik vind Draco eventjes niet lief, omdat hij 't erg vindt dat Roxanne meer om gaat met George en omdat George een Griffoendor is. Snap je wat ik bedoel? Dat vind ik dus niet lief van hem >.< Maar voor de rest is hij een schatje hoor (:
    Libby - of wat is haar naam weer? Hier ben ik echt niet goed in - is wel een beetje vaag in dit hoofdstukje.
    Slagroomtaart is toch echt iets typisch voor Roxanne en Draco, niet? Ik vind 't wel leuk.
    Nou ja, je moet snel verder gaan. Want - zoals ik hier boven al vermelde - ik HOU van deze story <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen