Foto bij chapter 65:Kan je me horen?

Arme Rea en Sano...

'Rea!Rea!Alstjeblieft zeg iets!Rea!' Schreeuwde Treyson over de scheur in de aarde.Hij keek naar beneden.Het was donker waardoor hij niet naar beneden kon kijken.
'Rea!' Riep hij weer.Yassup en Treyson riepen al een hele tijd hun namen.
'Sano!Sano luister!' Riep Yassup opeens.Treyson keek op naar Yassup.
'Ik wil niet lelijk doen.En natuurlijk,de pokemon zijn ook super belangrijk.Maar zijn Rea en Lora niet wat belangrijker?' Vroeg Treyson.Yassup knikte.
'Dat klopt,maar wie weet wat daar beneden gebeurt.Misschien zijn ze wel bewusteloos of kunnen ze ons niet horen.Sano is een geluidspokemon.Hij kan ons misschien wel horen.' Legde Yassup rustig uit.Treyson knikte.Toen gingen ze weer verder,Yassup roep voor Sano en Treyson voor Rea.Maar ver ver beneden hun hadden Rea,Sano en Lora meer aan hun hooft.
'Aaaah ik heb een nagel gebroken.' Klaagde Lora.Rea keek haar boos aan.
'Wat?' Vroeg Lora.
'Je nagels boeien nu niet.We zitten vast in deze grot.' Zei Rea.Rea,Sano en Lora waren via de scheur in de aarde flink ver omlaag gevallen en in een grot terecht gekomen.Maar er waren geen uitwegen.Opeens stond Sano op.
'Hmm?Wat is er Sano?' Vroeg Rea verbaast.
'Lou loudred.' Sisde Loudred.
'Wat heeft die nou weer?' Vroeg Lora.
'Dat je je kop moet houden!Hij hoort iets.' Snauwde Rea tegen Lora.Sano sloot zijn ogen en concentreerde zich op het geluid.Sano!Sano luister!Rea!
Sano's ogen schoten open.Die stemmen warne onmiskenbaar.Dat waren Treyson en Yassup.
'Loudred lou.' Zei Loudred tegen Rea en wees omhoog.
'Wat hoor je?' Vroeg Rea maar bedacht het al.Loudred probeerde Treyson na te doen.
'Wat doet hij nou weer?' Vroeg Lora.
'Treyson!Hoor je Treyson en Yassup?' Vroeg Rea die het snapte.Loudred knikte.Rea keek omhoog.
'Treyson!Yassup!Wij zijn hier!' Riep ze omhoog.Maar tot haar grootste spijt kreeg ze geen reactie.Boven werd de sfeer steeds wanhopiger.
'REA!' Riep Treyson met z'n laatste adem.
'Ze horen ons niet.' Zei Yassup.Treyson ogen werden groot toen hij iets hoorde.Hij boog zich voorover de scheur.
'GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!' Hoorde Yassup en Treyson.Een glimlach verscheen op hun gezicht.
'Sano.' Zeiden ze tegelijk.
'Oke,ze zijn dus oke.Maar hoe krijgen we ze boven?' Vroeg Yassup.
'Nee,dat we Sano horen betekent niet dat Rea en Lora ongedeerd zijn.' Verbeterde Treyson.Yassup beet op zijn onderlip.Hij wilde niet aan de mogenlijkheden denken.
'Ik ga naar beneden.' Zei Treyson na ene lange stilte.
'Wat?Nee,dat is te gevaarlijk.' Zei Yassup geschrokken.
'Maar wat kunnen we anders doen?Ik kan hier niet blijven zitten niksen!' Aan het eind van de zin klonk Treyson wanhopig,en dat hoorde Sandshrew.Sandshrew had een eigen plan bedacht.Hij trok aan Treyson's kleding.
'Sandshrew?Natuurlijk,jij kan naar beneden.' Zei Treyson en omhelste Sandshrew.
'Ga vlug.' Zei Yassup en Sandshrew grief een gat.Helemaal naar beneden.Sandshrew kwam uit aan de boven kant van de grot en hing dus opste kop.Hij keek in de ronde.En kreeg oogcontact met Rea.
'Sandshrew!' Riep ze blij en rende naar heb toe.Ze tilde heb uit de aarde en gaf hem een knuffel.
'Ik ben zo blij om je te zien.' Zei ze.
'Wacht is dat niet...' Zei Lora verbaast.
'Treyson's Sandshrew.' Maakte Rea Lora's zin af.Maar de blijdschap hield al snel op.Dat Sandshrew hier was betekende niet dat ze omhoog konden.
'Eén ding is zeker.Nu weten Treyson en die ander dat we nog leven.' Zei Lora.
'Yassup,die met het rode haar is Yassup.' Zei Rea.
'Oh...bedankt.' Zei Lora.Rea voelde een licht schuldgevoel.Hoe kon ze haar pokemon hier houden?Als het hier instorte zaten haar pokemon ook vast.Ze zuchtte.En pakt ieders pokeball.
'Sano bedankt.' Zei ze en stopte hem ook in zijn pokemball.Ze gaf de pokeballen aan Sandshrew.Eén pokeball sprong open en er stond een Marstomp voor Rea's neus.
'Makuba?' Bracht Rea verbaast uit.
'Mar marshtomp mar!' Zei Makuba.Hij wilde Rea niet in de steek laten.
'Maar Makuba.ALs je hier iets gebeurt.Dat kan ik me niet vergeven.' Zei Rea.
Makuba schudde zijn hooft.
'Marshtomp mar mar!' Zei Makuba.Dat kom hem niets schelen.Rea zuchtte en pakte Makuba's pokeball uit Sandshrew's klauwtjes.
'Al goed.Maar je blijft IN je pokeball.' Zei Rea en stopte Makuba in zijn pokeball.
'Oke,Sandshrew.Ga maar.' Zei Rea en aaide hem nog even.
'Wacht!' Riep Lora opeens.
'Wat is er?' Vroeg Rea geschrokken.Lora gaf ook twee pokeballen aan Sandshrew.
'Ik wil dat Geodude en Swalot veilig zijn.' Zei Lora.Sandshrew verdween weer in de aarde.Misschien was Lora nog niet zo slecht.

Wat vinden jullie ervan?:X

Reageer (4)

  • AnimeWrither

    Snel verder! Ik ben weer op dreef! xD

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    xD snel verder jij XDD
    ik lig nog steeds dood te gaanxD
    leuke epxD

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    verder

    1 decennium geleden
  • MaraChan

    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen