Foto bij Life changer. 3

‘Ik ben Brooke Murray. Ik kom uit New Jersey en ik en mijn broer, Luke zijn nieuw op deze school.’ Zeg ik vlug. ‘Bedankt, juffrouw Brooke. Ga daar maar naast Tanya zitten.’ Hij duidde de enigste lege plaats aan naast een meisje met een slechte permanent. Ik zat met een gangpad ertussen naast hem. Hij viel me meteen op. Een onnatuurlijk knappe jongen. Toen ik plaatsnam, stak ik mijn kort, donkerblond haar achter mijn oren en nam mijn schrift en schrijfgerief uit mijn schoudertas. Al vlug droomde ik weg en lette niet echt op de les.
‘Hoe is New Jersey?’ ik schrik op van een meisje dat plots naast me staat. De les is net gedaan en ik was mijn spullen bij elkaar aan het rapen. ‘Gewoon, leuk. Ik woonde er graag. De zon scheen er geregeld in tegenstelling tot hier.’ ‘Dat is waar. Ik ben Lisa. Wat heb je het volgende uur?’ ‘Economie.’ ‘Mijn les is in hetzelfde gebouw, laten we samen gaan.’ Zegt ze vriendelijk. Ze heeft een leuke stijl, heel nonchalant. Ze heeft een witte muts op haar hoofd, een baggy jeans en een leren vestje aan. Ze begint te vertellen over de school en zijn leerlingen. ‘Zie ik je bij de lunch? Jij en je broer kunnen bij ons komen zitten.’ ‘Oja, graag. Tot later!’ Tevreden dat ik dan toch iemand heb ontmoet ga ik het lokaal binnen. Luke zit er al. Hij houdt een plaats voor me vrij helemaal achteraan. ‘En? Al vrienden gemaakt?’ vraagt hij als ik plaats neem. ‘Ja! Lisa, ze heeft gevraagd of we deze middag bij haar gaan zitten. En jij?’ ‘Is ze knap?Ik ook.’ Ik rol met mijn ogen. ‘Wie heb jij dan ontmoet?’ Inmiddels is de leraar al binnengekomen, dus Luke gaat fluisterend verder. ‘Taylor, leuke gast. Misschien iets voor jou.’ Zegt hij met wiebelende wenkbrauwen. Ik por hem. ‘We zijn hier nog maar net en jij hebt al iemand voor mij op het oog.’ ‘Komaan, zus. Je hebt niemand meer gehad sinds Robert en dat is een jaar geleden.’ ‘Ja, en? Ik ga niet met om het even welke gast. Jij bent net een mannelijke slet.’ Lachend schud hij zijn hoofd.

Reageer (5)

  • SuperSheep

    Verder!

    X.

    1 decennium geleden
  • BlackStar

    Manneljke slet hahahahahah !!!!!(lol)(lol)

    1 decennium geleden
  • JAYBEE

    Haha! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • BlessedFate

    heerlijk, die klijne ruzies.
    die heb ik ook altijd met mijn BF...
    snle verder!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Incerto

    snel verder

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen