Foto bij **Lia Price**

Ik werd wakker van mijn wekker. Ik wist meteen dat ik vandaag naar school moest. Ik had er zo geen zin in. Ik kwam wel uit bed. Ik had geen hoop voor vandaag. Ik wist bijna zeker dat ik wel gepest zou worden. Dat was altijd zo, dus waarom zou het nu anders zijn. Ik was net klaar met douchen en had me al aangekleed. Ik liep naar beneden voor het ontbijt. Na het ontbijt moest ik alweer naar school. Mijn moeder zou me vandaag brengen en als het niet te ver zou zijn, dan zou ik de rest van het jaar gaan lopen. We waren binnen vijf minuten op mijn nieuwe school. Ik zei mijn moeder gedag en stapte de auto uit. Voor de ingang van de school knalde ik tegen iemand op. "Ehm sorry. Ik had je niet gezien" zei ik. Ik op om te kijken wie het was. Het was een jongen. Ik keek recht in zijn ogen. daarna liep ik snel weg. Het leek erop dat hij een van de populaire jongens was en ik wilde niet gepest worden omdat ik iets stom zei. Ik liep door naar de administratie. "hallo ik ben Lia Price. Ik ben nieuw hier op school" zei ik tegen de vrouw achter de balie. "Hallo. Ik zal even je rooster en plattegrond pakken" zei de vrouw. Na een paar minuten was ze terug. "Hier is je rooster. Dit is je kluis sleutel. Ik hoop dat de plattegrond helpt. fijne dag nog". daarna liep ik weer weg. Ik keek op mijn rooster om te kijken welke les ik eerst had. Dat was engels. Het was een van de makkelijkste vakken voor mij. Ik had het lokaal net op tijd gevonden. Ik liep naar binnen en zag dat de hele klas er al zat. Er was nog maar een plek vrij. Dat was toevallig naast de jongen waar ik vanmorgen tegen op liep. Kon het nog slechter worden vroeg ik mezelf af. Ik liep naar de leraar en stelde me voor. "Nou hallo. Ga maar naast Seth zitten". Ik liep naar de enige lege plek. Ik hoopte zo dat ik mezelf niet voor schut ging zetten. Ik zag dat Seth de hele tijd naar mijn keek. "Ehm sorry maar is er iets raar aan mij ofzo" vroeg ik aan hem. "Nee waarom vraag je dat" zei hij. "Nou je zit me al de hele tijd aan te staren dus daarom" antwoordde ik. "O ehm sorry". Seth keek meteen naar zijn boek. De rest van de les keek hij me gelukkig niet meer aan. Ik had het pech dat ik de rest van de dag naast Seth zat. Hij keek elke les in het begin naar mij. maar zodra ik het doorhad keek hij snel weg. Het was echt zo'n rare jongen.

____________________________________________

tnx voor de reacties mensen. en ja dat liedje is river flows in you.

Reageer (2)

  • Raesvh

    Snel Verder !!!!
    Seth (K)(K)(K)
    Love it <333

    1 decennium geleden
  • UnderTheSea

    Hihi, schattige Seth
    Abootje en een kudootje

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen