Justin's POV

Wauw,dit meisje is echt geweldig. Ik zal niet liegen,ik ben een meisjesverslinder. Maar bij deze wil ik ECHT blijven. Dit meisje heeft alles wat ik wil; brutaliteit,maar toch klasse en zelfrespect. Ik word uit mijn gedachtes gehaald door de bel. Ik loop richting de trap en zie dat Ashlyn naar me toe loopt en me een knipoog geeft. Ik krijg een warm gevoel van binnen. 'Hi there handsome' Ik glimlach. 'Heey shawty. Dus je gaat het doen?' Ze kijkt me verwaard aan. 'Owh haha ja,ik kom.' Mijn hart maakt een sprongetje. 'Wat voor les hebben we nu?' Ze glimlacht. 'Drama,daar ben je vast wel goed in.' Ik schud hevig mijn hoofd. 'Ik kan echt niet acteren.' 'Zo erg ben je vast niet.' Owh believe me,girl. I am! Ik zucht en stap het lokaal binnen. Ik word tegen gehouden door de leraar. 'Hello there! En wie ben jij?' zegt ie met een glimlach. 'Ik ben Justin. Ik ben nieuw' De man steekt zijn hand uit en ik schud hem beleefd. 'Meneer Mollenbrok,aangenaam.' Ik glimlach. 'Meneer,ik ga mijn best doen,maar ik moet bekennen,ik kan echt niet acteren.' De man lacht. 'Ach zo erg ben je vast niet' Ik zucht en ga zitten op een stoel. 'Dus we hebben vandaag de uitvoeringen van de eigen opdracht.' Ik zie dat Ashlyn opschrikt. 'SHIT!' hoor ik der zachtjes zeggen. 'Heb je niks?' Ze schud der hoofd. 'Ik heb het wel. Maar ben ontzettend verlegen om het te doen.' 'Het lukt je wel!' Ze krijgt nu grote ogen. 'Shit shit shit' Ik kijk der aan. 'CD met achtergrond muziek vergeten.' 'Wat ging je doen dan?' Ze zucht. 'Zingen' Ik glimlach. 'Je kan toch ook acapella?' 'Dat kan,maar vind het leuker met achtergrond muziek.' 'Ik kan je wel helpen' zeg ik. 'Kan je gitaar spelen?' zegt ze vol hoop. Ik glimlach breed. 'Ja,zeker.' Ze springt op van blijdschap. De hele klas kijkt haar aan. 'Oeps sorry' Ze gaat zitten en word helemaal rood. 'Dus Ashlyn,jij wilt beginnen zo te zien?' Ze zucht. 'Meneer,mag ik nog een gitaar pakken hiernaast?' Hij knikt. Na een paar minuten kom ze weer terug met een gitaar in der hand. Ze geeft hem aan mij. 'Owh dus je gaat samen met Justin. Okee leuk. Spannend. Wat ga je doen?' Ze loopt naar het midden van het klas lokaal. 'Ik ga zingen.' De hele klas zucht. 'Nou nou,niet zo doen jongens. Welk nummer?' 'Christina Perri met Jar Of Hearts' Ze schraapt haar keel en kijkt naar mij. Toevallig ken ik dit nummer op de gitaar. Vind het een geweldig nummer. Ik begin met spelen.

'No I can't take one more step towards you
Cause all that's waiting is regret
And don't you know I'm not your ghost anymore
You lost the love I loved the most

I learned to live half alive
And now you want me one more time

And who do you think you are
Running around leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Who do you think you are

I hear you're asking all around
If I am anywhere to be found
But I have grown too strong
To ever fall back in your arms

I learned to live half alive
And now you want me one more time

And who do you think you are
Running around leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Who do you think you are

And it took so long just to feel alright
Remember how to put back the light in my eyes
I wish I would have missed the first time that we kissed
Cause you broke all your promises
And now you're back
You don't get to get me back

And who do you think you are
Running around leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
Don't come back for me
Don't come back at all

And who do you think you are
Running around leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
Don't come back for me
Don't come back at all

Who do you think you are
Who do you think you are
Who do you think you are
'

Ik heb nog nooit zoiets moois gehoord. Wauw,wat een engelen stem zeg! De hele klas staat versteld en klap zo hard ze kunnen. 'Ik heb hier geen woorden voor. Wauw,wat mooi. Ik wist niet dat je zo goed kunt zingen!' zegt de leraar enthousiast. Ze barst nu in tranen uit. Dat deed ik ook toen ik dit nummer hoorde. Ze zong het voor iemand. Het nummer gaat over iemand loslaten en niet meer terug gaan naar je ex. Ik knuffel haar en geef der een kus op haar voorhoofd. Ze lacht. 'I'm finally over you' fluisterd ze. Ze kijkt naar iemand in de klas. Owh hem dus. Jerk,hoe kan ie nou zo'n leuk meisje niet willen?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen