Foto bij Hoofdstuk 6

Nog een stukje ;p

*Justin/Remy POV*

Na het eten loop ik naar ons hutje, pak mn tube gel en loop naar het washok. Ik doe mn haar in model wil alleen niet zo lukken met die pruik.. dan loopt Zsofi naar binnen, doet haar haar uit dr knot en borstelt het. dan pakt ze haar mascara. als ze klaar is, wilt ze weg lopen. "Zsofi?" vraag ik. "ja?" zegt ze. "eh..je..eh..kan mooi zingen.." stamel ik en word rood. "ooh..dankje" zegt ze glimlachend en wilt zich weer omdraaien maar ik pak haar pols vast trek haar naar me toe, en geef een kus op dr wang. dan loop ik snel het washok uit, naar mn hutje. Ik loop glimlachend naar binnen en laat me op mn bed vallen. "waarom lach je?" vraagt Chaz. "Nergens om." antwoord ik snel en probeer de glimlach van mn gezicht te vegen. dan denk ik weer aan de kus en glimlach ik weer. Nu zit Ryan me ook aan te kijken. ik word rood en kijk snel de ander kant op. Chaz en Ryan geven niet op en zeuren de hele tijd aan mn kop. "okee, okee! ik vertel waarom ik lach maar Alsjeblieft stop met zeuren!" zeg ik en ga recht zitten. Ryan en Chaz gaan snel op het uiteinde van mn bed zitten en zitten me hoopvol aan te kijken."Ik vind iemand leuk.. " mompel ik."Oeeh!..wie??" vraagt Chaz. "Zsofi.. " mompel ik weer en word rood. Ryan springt op en roept "No way bro!" en geeft me een bro-hug. Chaz kijkt serieus en zegt: "weet je het zeker? gezien jij 10 miljoen meiden achter je ass aan hebt omdat je beroemd bent en zij niet? waarschijnlijk is een relatie onmogelijk en ze ziet er niet uit als een typje dat zin heeft in een zomerromance." "Zal ik dan zeggen wie ik ben?" vraag ik voorzichtig. "nee!" roepen ze tegelijkertijd. "why not?" vraag ik. "omdat ze het misschien wel aan iedereen doorlult." "Ojaa.." antwoord ik droog. "Ik ga ff naar de skate baan...nadenken" zeg ik terwijl ik mn skateboard pak en naar de skatebaan rol. Bij de skatebaan aangekomen, zie ik dat Zsofi er ook is. "Woow, ze kan echt goed skaten!" denk ik. Ik skate met dr, totdat ik moe begin te worden en op de rand ga zitten. Ze komt naast me zitten. We zitten zo een kwartiertje in stilte. een niet ongemakkelijke stilte. "hoi" zegt ze opeens droog. Ik lach en zeg hoi terug. "eigelijk weet ik helemaal niks van je?" zegt ze vragend. Ik vetel dat ik in Canada geboren ben, 17 jaar ben 1 maart 18 word. ook vertel ik dat het net uit is met mn vriendin "Demi" Ik kan natuurlijk niet zeggen dat het net uit is met DE Selena Gomez, dan weet ze zo dat ik Justin Bieber ben! ik vertel ook dat ik gitaar, piano en drum bespeel en dat ik soms zing. ze vertelt me dat ze random filmpjes maakt en die op youtube zet, de speelt gitaar, piano en drumt. ze zingt en schrijft verhalen die ze op internet zet. ze schrijft ook liedjes. haar ouders hebben haar op dit kamp gedumpt omdat ze een hyperactief kind is vertelt ze lachend. "Haha, ze is echt grappig!" dnek ik. ze staat op en zegt: "Ik moet gaan." Ik sta ook op en geef haar een hug. opeens geeft ze e een kus net naast mn mond, en skate weg. Als ze weg is zeg ik: "Ojaa, ik ben wereldberoemd en heet in het echt Justin Bieber." Ik zucht en skate naar mn hutje..

Reageer (1)

  • annoyingx

    snel verder ! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen