Dana P.O.V

'Ik ben D.O.O.D' zei ik en liet me op de bank vallen. 'Volgens mij niet hoor' zei Emmett en ging naast me zitten. 'Grappig' zei ik en gaf hem een por. 'Voel ik niks van' zei hij lachend. 'Ik heb een haat aan stalkers *kuch* Jay *kuch*. Die gast is te erg' zei ik en Agnes kwam binnen lopen. 'Bij jou is het nog niet zo erg' zei ze en gooide haar tas op de bank. 'Okee wat doen we nu' vroeg ik, 'Ik ga naar Seth' zei Agnes en liep de trap op. 'Dankje voor je gezeligheid' riep ik nog terwijl Emmett naast me in de lach schoot. Ik stond ook op en liep naar boven. 'Veel plezier nog' zei Agnes en liep de trap af. 'Thx' mompelde ik en liet me op men bed vallen. Ik graaide in men tas in de hoop iets te vinden waar ik me mee bezig kon houden. Ik voelde iets kleins en vierkands. Men ipod, snel bladerde ik door de albums en klikte een liedje aan en sloot de deur. trok een joggingbroek aan en ging in het midden van de kamer staan. Zetten men ipod hard aan en begon te dansen. Hier had ik er genoeg ruimte voor. Ik danste heel het liedje uit en hij sprong naar het volgende liedje. Na een uur liet ik me doodmoe op men bed vallen en vond ik het tijd voor een pauze. Ik pakte men mobiel en keek of ik nog een sms had. Niks, ik liep naar de badkamer en pakte wat water en ging toen veder met dansen. Ik werd uit men dans verstoord door iemand achter me die me aan tikte, geschrokken draaide ik om. Vroeger als ik op mijn kamer oefende wisten ze dat als ze klopte en geen antwoord kregen, ik bezig was. Het was Emmett 'Zag er goed uit' zei hij, 'Thx, waar kwam je voor' vroeg ik terwijl ik men ipod uit zetten en in men zak deed. 'Voor het avond eten' zei hij en liep naar benenden, en vlak voor ik de kamer uit liep kreeg ik een smsje. Agnes bleef bij Seth eten en kwam pas laat thuis. Dus ik had de kamer nog even voor me zelf vanavond.

Reageer (1)

  • xXiCeCReaMXx

    Another cinderella story is ech t super leuk!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen