Foto bij | 008 | En de knappe postbode [Chad Michael Murray]

Sorry voor het lang wachten !
Hier is er dan een langer deeltje ^^
Veel plezier.
<3

| Wat vooraf ging |
Ik legde het vlees op de BBQ en we gingen een interressant gesprek aan.
'En wat volg je juist Malika?'
'Ik heb mn middelbaar gedaan in de verzorging. En mijn 7de, het specialisatie jaar heb ik voor bejaarden gekozen. Dus nu in de hoge school ga ik verder als verpleegkundige.'
'Wat heb jij gevolgt?' vroeg ze
'Euh dramakunsten.'
'Oh lijkt me leuk.'
'Leuk is het zeker maar zware studies.'
Ik ging even naar het vlees kijken en de eerste waren al goed dus pakte ik de borden en deed het vlees erop.


| CHADS POV |
We waren al goed beschoten van de wijn en gingen singstar spelen. De meiden hun idee.
Het zijn met liedjes uit Glee.
Malika zong Bills, bills, bills.
Daarna zong ik Do Ya Think I'm Sexy.
Tijdens mijn liedje begonnen ze te giechelen.
'Wat is er zo grappig?' vroeg ik na mijn liedje. Wantja ik wilde goede punten hebben hoor.
'Nouja de titel zegt het. Je denkt zelf dat je sexy bent zeker?' zei Malika.
'Is dat erg misschien?' Antwoordde ik.
'Zeggen we dat? Nee toch?' vroeg Lau.
'Vinden jullie mij dan niet sexy?' zei ik met een pruillipje.
'Heel sexy hoor -kuch kuch-' zei Malika plagend.
Lau begon te zingen en de intro van i'm a slave for u klinkt uit de tv.
Het liedje is gedaan en we gaven een applaus.
We besloten dan maar eens om met 2 te zingen.
Ik met Malika zingen My life would suck without you.

We hadden echt geen zin meer om te zingen dus vroeg ik aan de meiden; 'Wat kunnen we nu nog doen? Het is nog maar half 9.'
Lau gooide ineens een kussen naar mijn hoofd --'.
'Ah jij wilt een kussengevecht wel je krijgt er 1.' riep ik en tegelijkertijd gooide ik ook een kussen naar haar hoofd.
'Hooow !' riep Malika.
'Wat? Waarom?' vroeg Lau.
'Omdat het nieuwe kussen zijn, duuh.' antwoordde ze snel.

'Wat kunnen we anders doen?' vroeg Lau aan Malika.
'Moppen of grappige verhalen vertellen.' zei ze.
'Goed idee en door al die wijn wordt het alleen nog maar grapperig.' zei ik al lachend.
'Ik weet er al 1!' riep lau
'Hij gaat als volgt; Twee jager begroeten elkaar met "goede jacht". Twee visser met "goede vangst". Hoe begroeten twee pauzen elkaar?' vraagt ze aan ons.
'Komaan Lau, wie weet dat nu niet? Er is maar 1 paus hé. Zelfs een kind van 5 jaar weet dat.' Trok Malika in het belachelijke.
Eerlijk gezegd was ik nog aan het denken omdat ik hem niet direct door had.
'Vertel dan jij een betere hé.' treiterde ik, maar daar had ik helemaal gelijk in.
'Oke is goed: Waarom lachen kabouters als ze voetballen?' vroeg Malika ons. We haalden onze schouders op omdat we het niet weten.
'Omdat het gras kietelt onder hun oksels.'
'Hahaa dat is een goede mop! Die moet ik op reis vertellen aan mijn ouders!' riep Lau al lachend.

Pff, nu moet ik een mop ofs vertellen, maar daar ben ik echt niet goed in. Maar met de wijn zal het geen probleem zijn denk ik en ik moest lachen.
'Wat is er zo grappig Chad?' vroeg Lau, en Malika volgende met een vraag; 'Is het de mop die je gaat vertellen?'
'Nee, ik kan gewoon niet zo goed moppen vertellen. En ik zei in mijn eigen dat het geen probleem zou zijn door al die wijn.'
Beide moeten lachen en droog zeg ik; 'Viola jullie hebben gelachen, ,u moet ik geen mop meer vertellen.'
'Flauwerik! Boeeee!' riep Malika.
'Waaaw, jij bent je eigen aan het nadoen. Milka de koee.' zei ik zonder er bij na te denken.
Malika staat op en loopt naar boven, naar haar kamer toe.

Anne-Laura komt op me afgestapt. Ze ziet er een beetje boos uit.
'Met wat denk je dat je bezig bent meneertje? Alleen ik mag dat zeggen. Ik ben haar beste vriendin! En jij hebt haar pijn gedaan hoor. Wie haar raakt, raakt mij ook. Heb je dat goed begrepen?' riep ze naar me toe.
Damn ik voel me schuldig. Maar dit had ik echt niet in Anne-Laura gezien dat ze zo kon doen, dat ze zo kwaad kon zijn.
'Ik heb het begrepen maar ik stond er niet bij stil, sorry..' zei ik.
'Dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen haar. Ik ga even naar haar toe en jij blijft mooi zitten.'

| MALIKA4S POV |
'Lief dagboekje,
Chad is blijven BBQ'en en heeft me zonet pijn gedaan. Niet fysiek hoor maar met woorden.
Pff ik heb geen zin meer om naar beneden te gaan. Maar ik ben eens weg, ik hoor voetstappen op de trap.
Ik hoop niet dat het Chad is want dan krijgt hij een schoen naar zijn hoofd. Met een hak als hij dat wenst.
Slaapwel lief dagboekje.


'Malika mag ik binnen komen?' hoorde ik achter de deur.
De stem herkende ik, het was die van Lau.
'Uhu kom maar binnen Lau'tjePauw'tje.'
Ik veegde snel mijn tranen af. Net als ik dat gedaan had kwam ze binnen en naast me op het bed zitten.
'Waarom huil je liefje?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op.
'Hou je van hem misschien?' Weer haalde ik mijn schouders op.
'Lau kijk, ik weet niet wat ik voel. Toen we hem zagen in de supermarkt vlogen er 1000 vlinders in mijn buik rond. Ik ken hem nauwelijks! Het mag nog niet zo zijn. Maar nu dat hij dat gezegd heeft daarnet weet ik het allemaal niet meer. Wat moet ik doen? Ik wil echt niet naar beneden.' legde ik haar uit
'Hij had tegen mij gezegd dat het hem spijt. Ik zei gewoon weg dat hij het niet tegen mij moest zeggen maar tegen jou. Ga je echt niet naar beneden? Of moet ik gaan halen?' zei ze.
'Ik blijf hier en laat hem maar zitten waar hij zit. Hij zit daar goed!'
'Oke, ik kom strakjes wel nog een kijken goed?'
'Super goed, weet je dat je de beste vriendin bent dat ik me kan voorstellen?'
Ze zei niks maar gag me een dikke knuffel ter bedanking. Ze vertrok naar beneden.
Hier zat ik dan helemaal alleen.

| CHADS POV |
Lau komt terug naar beneden en ze was wat bekoelt.
Ik hoopte dat ik eens tot haar mocht gaan, maar nee.
Lau zei dat ze boven bleef en dat ik beneden moest blijven.
'Kom de tafel buiten afruimen. Wij twee. Nu! Tjop tjop.'
Ze trok me uit de zetel en sleurde me naar buiten.
'Alles in de vaatwas?' riep ik vanuit de keuken naar buiten.
'Tuurlijk of wil je alles zelf afwassen?' Lau kwam net de keuken binnen.
'Nee, zot. Het zal rap in de vaatwas zitten.'

De vaatwasser piept en we zetten alles op hun plek. Lau wist alles staan.
'Nouja, dan ga ik maar zeker?'
'Veel is er niet te doen hé nu Malika boven zit.' stak ze me door.
'Ik ga nog even gedag zeggen aan haar deur.' zei ik.
Ik liep naar boven en zag meteen haar deur. Haar naam stond erop met een felle kleur.
Ik klop op de deur maar ik krijg geen antwoord. Dus ga ik op mijn eigen risico naar binnen.
Ze ligt heerlijk en mooi te slapen. Wat is ze schattig.
Ik besluit dan maar te gaan.
'Anne-Laura ik ben weg. Ik kreeg geen antwoord, doei?'
Zonder te wachten op een antwoord ging ik naar de deur.
Opende hem, ging erdoor heen, en sloot hem achter me.


|| ABO'S? | KUDO'S? | REACTIES. ||

Reageer (1)

  • Eventually

    Oeeh, nice nice!
    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen