Foto bij Zeven ¤ 2001

'Waar reis je naartoe?' vroeg Carlisle. Hij was erg vriendelijk. Ik nam een slok van mijn koffie. 'Amerika, ik vertrek morgen.' Hij knikte. We zaten op en leeg terras van een klein cafeetje in Dublin, Ierland. 'Waarom ruik ik je niet?' Een vraag die Demetri, van de Volturi, mij ook vroeg toen hij me bijna had. Ik haalde mijn schouders op. 'Een gave waarschijnlijk, ik denk een schild dat ervoor zorgt dat niemand me vind, ik zou het niet weten. Maar voor het vluchten is het erg handig, anders was ik allang dood geweest.' Weer knikte Carlisle, hij was een geduldige man, dat kon je zien. 'Waar kom je vandaan?' Weer haalde ik mijn schouders op. 'Volgens de man die me vond, Maes, kom ik uit Chicago.' Ik roerde met het lepeltje door de koffie. 'Waar komt u vandaan?' 'Londen official, maar ik woon met mijn gezin in Denali, Canada.' Ik knikte. 'Hoe komen u ogen goudkleurig?' Hij leek de vraag zien aan te komen. 'Mijn gezin en ik leven op dierenbloed.' Ik knikte begrijpelijk, ik wou dat alle vampieren dat deden. Ik dronk mijn koffie op. 'Waarom bent u in Ierland?' 'Vrienden bezoek.' Ik knikte en stond op. 'Bedankt voor de koffie Carlisle, maar ik moet gaan. De avond valt al bijna, en voor het zover is moet ik een slaapplaats hebbn gevonden.' Carlisle knikte en stond op waarna hij zijn jas aan trok, hij was zo menselijk. 'Waar overnacht je?' Ik grinnikte zacht. 'In een goede boom.' Carlisle glimlach betrok. 'Ik geef je geld voor een hotel.' Ik schudde mijn hoofd. 'Dat neem ik niet aan.' Hij zuchtte. 'Dan neem ik je mee naar een hotel.' Ik zuchtte en gaf me over. 'Op een voorwaarde, dat u mij verteld over u gezin.' Verhalen over mensen intereseerden me altijd. Hij glimlachte en knikte. 'Maar natuurlijk, al te graag.' En voor het eerst in jaren kreeg ik een oprechte glimlach op mijn gezicht, Carlisle was de eerste persoon die ik had vertrouwd.


~~»¤«~~

Reageer (9)

  • JckSparrow

    GO CARLIEE :3333

    1 decennium geleden
  • ZIANOURRY

    Ze heeft geluk dat die vampiertjes haar niet ruiken xD

    1 decennium geleden
  • Padme

    Eindelijk vertrouwd ze iemand; en wel te verstaan Carlisle.

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • GOTHE1DWAY

    Ah i love this story X

    1 decennium geleden
  • xxxsmile

    mooi geschreven.<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen