Foto bij Hoofdstuk 9

FREEE HUGS!

*Zsofi POV*

*Flits* *Flits* "AAAHH onweer!" gil ik en doe mn ogen open. Ik kijk recht in de ogen van Remy...woow die zijn echt mooi.. denk ik. ik draai me om en zie Chaz daar staan met een Camera in zn handen en een big smile op zn gezicht. "Jullie zijn zo schattig samen!" roept Joyce. Ik word rood en sta snel op. Ik zie dat Remy hetzelfde doet. "Ik heb honger" mompelt Remy. "Ik heb 5 frikandelbroodjes in mn tas zitten!" roep ik enthousiast terwijl ik naar de hoop tassen sprint. Ik ruk mijn tas van onder de stapel vandaan en rits de rits zo hard open dat hij bijna kapot springt. "oepsie" mompel ik terwijl ik de vijf frikandelbroodjes uit mn tas haalt. Ik deel ze uit. Het frikandelbroodje met de meeste curry geef ik aan Remy. Met het minste aan Chaz omdat hij de foto heeft gemaakt. we eten de broodjes in stilte op. Dan lopen we naar de stapel tassen en doen onze tassen op onze rug. We besluiten terug te lopen van waar we vandaan kwamen. "Godver..geen bereik!" vloekt Ryan terwijl hij zn Iphone als een idioot in de lucht houdt. Remy, Chaz en Joyce proberen het ook. Ik heb geen zin om mn mobieltje uit mn tas te halen. "wij hebben ook geen bereik." mompelen Chaz, Remy en Joyce. "Klotefackneuq..."mompel ik. we lopen verder. na een uurtje komen we bij een meertje. "OEEH, laten we gaan zwemmen!" roep ik enthousiast, terwijl ik op en neer spring en in mn handen klap. "we hebben geen zwemkleding." zegt Chaz. "NAAKTZWEMMEN!" roepen we met zn vieren naar Chaz en we beginnen ons uit te kleden. Ik spring als eerste in het meer. "AAHH! tis echt ijskoud!" gil ik, terwijl de andere er ook inspringen. ze gillen het uit. Snel klimmen we weer uit het water. snel kleden we ons om. Ik maak mn tas open, en deel snoep uit. "woow.. jij hebt echt veel snoep mee!" zegt Chaz. "jap." zeg ik terwijl ik op een dropveter kouw. "gadverdamme, dit is echt lekker!" zeg ik. Als we onze monden leeg hebben, pakt JOyce het water en neemt een slok. ze geeft de fles door en iedereen neemt een paar slokken. Joyce ruimt de fles op en we besluiten verder te lopen. "Remyyy?" zeg ik terwijl ik met puppyogen naar hem kijkt. Hij weet wat ik bedoel en ik spring op zn rug. Door het heen en weer wiegen val ik langzaam in slaap. Ik word wakker doordat ik op de grond word neergelegd. "zijn we al bij het kamp?"mompel ik slaperig als ik zie dat het donker buiten is. "nope.."mompelt Chaz. Heb ik dan de hele middag geslapen?!" vraag ik. "jap.."mompelt Chaz. "woow.."mompel ik. "We hebben je allemaal een stukje gedragen.. Oh en je snoep is bijna op, want we hadden honger" grijnst Ryan. "Ik pak mn tas en zie dat ie inderdaad leger is. "ik pak wat snoep en begin er hongerig van te eten. "Honger, honger, honger" mompel ik hongerig. Als ik minder hongerig bent doe ik mn tas dicht en ga tegen Remy aanliggen. "wat doen we nu?" vraag ik. "Ik heb geen flauw idee.."mompelt Remy. na nog even gekletst te hebben, gaan we liggen zoals gister en vallen we in slaap. Ik word wakker van Remy die zijn warme atrm van mijn koude rug afhaalt. Ik sta op en zie dat iedereen al wakker is. "Ik ga ff in een boom klimmen om te kijken of ik misschien een weg zie ofzo.." mompel ik en zoek een hoge boom uit. Ik klim helemaal naar boven. Ik kijk naar links. niks. Recht. ook niks. Dan kijk ik achter me. "OMG JONGENS IK ZIE EEN WEG!!!" schreeuw ik naar benenden terwijl ik naar de weg wijst. dat had ik beter niet kunnen doen, want ik verlies mn evenwicht en voel dat ik naar beneden valt. Als ik niet van zo een hoogte viel zou ik I BELIEVE I CAN FLYYY! zingen maar nu gil ik alleen mar. de grond komt steeds dichterbij. Met een harde klap val ik op de grond en word alles zwart..


volg me op twitter, want daar zeg ik dat er een nieuw deeltje komt ;p

Twitter.com/GewoonLysanne danku(A)

Reageer (3)

  • Elevator

    omgggggggggg verderrrr

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    Verderrr

    1 decennium geleden
  • vvolf

    verderrrrr
    &k follow =)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen