Foto bij Hoofduk 10

CHRISTIAN BEADLES IS HOT!^^
wie heeft er nog een leuke story over hem die ik kan lezen?

*Remy/Justin POV*

" wees voorzichtig!" roep ik naar Zsofi, terwijl ze omhoog, de boom inklimt. Ik kijk hoe ze helemaal naar boven klimt. Plotseling roept ze:" OMG ik zie een weg!" Ze wijst naar het noorden (ingebouwde kompas ;p). Dan zie ik hoe ze haar evenwicht verliest en ze valt. Ik zie hoe ze op de grond valt, en daar stil blijft liggen. "OMG ZSOFI!" Schreeuw ik terwijl ik op dr afren. Ik voel aan haar pols. "Ik heb pols!" zeg ik tegen de andere die er ondertussen ookal bij zijn gekomen. Ik tik zachtjes op haar wang en blijf haar naam zeggen. Ryan en Chaz kijken of ze bereik hebben, wat ze niet hebben. Ze komt nog steeds niet bij. We besluiten naar de weg te lopen. Ik til haar op mn rug. Na een half uurtje gelopen te hebben komen we inderdaad bij een weg. We besluiten om linksaf te lopen. "YEAAAHH!!" gilt Ryan opeens en hij wijst naar een bord. "OMG YES!" roep ik als ik zie dat op het bord staat dat we nog twee kilometer moeten lopen en dan bij het ziekenhuis komen. "Ik neem haar nu wel over." zegt Ryan en haalt Zsofi voorzichtig van mn rug af. Na een kilometer gelopen te hebben (ingebouwde kilometerteller ;p) Neemt Chaz het over van Ryan. Dan zien we het ziekenhuis. dan gaat alles snel en niet veel later staan we in een witte kamer en ligt Zsofi in een bed. De dokter zegt dat ze een zware hersenpudding heeft en een gebroken arm en dat ze nu slaapt. Chaz vraagt beleefd aan de dokter of we hier misschien kunnen overnachten gezien we verdwaald zijn. De dokter maakt nog vier bedden klaar. Morgen worden we naar het kamp terrein gebracht in een ambulance. Opeens horen we allemaal gepiep en voel ik mn Iphone trillen. "Yes bereik!" zegt Joyce. We hebben allemaal 5 gemiste oproepen en 3 nieuwe bericht waarin staat dat we zo snel mogelijk moeten bellen als we dit lazen. Ryan belt. Hij legt uit dat we verdwaald waren en wat er met Zsofi aan de hand is. Hij hangt op met de woorden: "tot morgen." Nu pas voel ik hoe moe ik ben. Ik loop naar een bed toe en ga erin liggen. De andere volgen mijn voorbeeld. Als snel vallen we in slaap.

Reageer (3)

  • Elevator

    verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden
  • vvolf

    snelverderrrrrrrr<3333

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    snel verderr!!!:D:D:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen