lees maar gewoon...

"wat kom je hier doen?" vroeg James nadat we een tijdje hadden gekletst. Voor dat ik kon antwoorden hoorde ik iemand keihard "Naomi!"roepen. Ik draaide me om en daar stond Gabriëla. "Gaab!"schreewde ik terug. Ik rende naar haar toe en omhelsde haar. Opeens voelde ik een duw in mijn rug en we vielen met z'n tweeen in het zwembad. Toen ik boven water kwam zag ik dat de jongens hard lachten en elkaar 'high fives' gaven. Ze hadden alleen niet door dat ze wel héél dicht bij de rand stonden. Ik keek Gabriëla aan en ze knikte naar me. We grepen de benen van de jongens en trokken ze het zwembad in.

~als ze weer uit het zwembad zijn~


We zaten met z'n allen rond het vuur bij het zwembad. We waren gezellig aan het kletsten. Gabriëla was ontzettend blij om mij weer te zien en dat gold ook voor mij. Het viel me op dat Kendall dehele tijd naar Gabriëla keek. Zou hij haar leuk vinden? Wie weet... Er kwam een vrouw met rood, krullend haar en een meisje met stijl, bruin haar naar ons toegelopen. "Jongens, komen jullie thuis? We gaan zo eten."vroeg de vrouw. "Mam, dit is Naomi."zei Kendall. "Jennifer Knight"stelde de vrouw zich voor. "En dat is mijn kleine, irritante zusje Katie" zei Kendall plagerig. Katie stak haartong uit naar hem en schudde toen mijn hand. Kendall vertelde waarom ik hier was en vertelde ook dat ik Gabriëla al kende. "o, wat leuk"zei Mrs. Knight. "Blijven jullie anders eten? Logan, nodig Camille ook maar uit." We liepen met z'n allen naar het appartement van de jongens en Logan ging naar Camille. Jammer genoeg... Ik kende haar niet goed, maar ik vond haar niet echt aardig. Misschien was ik jaloers...

~In 2J~

Appartement 2J was nog veel gaver dan mijn appartement. De bank en de tv waren nog groter en de kamer was veel vrolijker. En er was een glijbaaan!! Stiekem wou ik hem heel graag uitproberen. "Ehm... het klinkt misschien kinderachtig, maar mag ik die glijbaan uitporberen?" vroeg ik schuchter. "Tuurlijk!" riepen Carlos, James en Kendall in koor. We gingen om de beurt van de glijbaan. Hij was echt GAAF!! Daarna gingen Gaab en ik Mrs. KNight helpen met het eten.

Oké hier is weer een hoofdstuk!! Hopelijk vindhen jullie hem leuk. Best wel voorspelbaar en cliché hè dat bij het zwembadxD.... kudo+reactie+abo??:X

Reageer (2)

  • Lucid

    Gaab slaat op hol xD
    LOL
    xxx

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    Kendall kijkt naar MIJ ! MIJ !
    Wat een schat is 't toch , ghehehe
    En wat zijn wij cool in 't zwembad hahahahaha
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen