Foto bij H3

ik vind dit verhaal nu al echt onwijs goed gaan, willen jullie als je blieft zeggen hoe jullie hem vinden?

‘hey schat!’ hoor ik Taylor roepen. Gelijk kijkt hij geschrokken wanneer hij mijn uitgelopen make-up ziet. Hij vraagt niks, hij tilt me in een knuffel op en neemt me mee naar boven. ‘Chasin is er al’ zegt hij zachtjes. Ik haal mijn schouders op en hij duwt de kamer deur open. Legt me neer op zijn bed. Ik ga recht op zitten. ‘vertel?’ zegt Chasin. Ook hij weet er al van. ‘kut Justin’ hoor ik er nog achter aan zeggen. ‘ik kreeg een msn gesprek met Ryan en hij vroeg of ik een keer wou over vliegen, en toen ja je snapt het wel!’ zeg ik. En idd ze snappen het. Ik pak mijn galaxy s2 er bij en laat het gesprek zien. ‘we gaan gewoon lol maken!’ roept Taylor. Ik snap het niet ik zit te treuren om een ander en hij vind het niet eens erg terwijl ik met hem ben!? ‘oke we gaan eerst naar een leuke film, welke? En dan gaan we naar de club!’ roept Chasin vrolijk uit! ‘we gaan naar de SMURFEN!’ roep ik uit. ‘jaaaaa’ hoor ik uit Chasins mond en ook Taylor is het er mee eens. Ik pak mijn spullen weer, maak me make-up goed. Ik heb altijd make-up bij me. We rijden met Taylors auto er heen. Hij is sinds 2 dagen 18 en over 3 weken word ik 17! We schelen niet heel veel. Ook Chasin is bijna 18. We zijn druk bezig met praten als we opeens stoppen. Ook op dat moment hoor ik mijn galaxy af gaan. Ik kijk naar het scherm en zie dat ik een msn bericht heb van CHAZ?

Heey Loeïse, sorry voor alles. Ik begrijp het als je niet wilt komen. Ryan wil het graag, maar jij moet doen wat jij wilt! Als je niet wilt kom je niet! En als je wel wilt kom je wel! Ik mis je wel, onze gekke tijden enzo! Want je snapt, Ryan is niet zo hyper als wij!;) naja misschien tot een keer. En nu blijf je lezen! Justin zegt: het spijt me Loeïse, echt waar. Ik wist niet dat je me zo leuk vond. Ik vind het niet leuk om te horen dat je elke avond je zelf in slaap huilt door mij! Echt waar. Maar sorry. Ik wil je nog 1 keer zien 29 aug? Kan je dan? 30 aug moet ik weg, moet ik een toer van maar 1 week houden. En als je dan nog 2 dagen voor Chaz en Ryan blijft? als je niet wilt ik snap het. Ik heb je pijn gedaan, zo te horen zo ongelofelijk veel! Sorry! Afzender Chaz

Als ik al kom, gaat mijn vriend mee, en nog een vriend, misschien ook nog wel 3 vriendinnen. En anders kom ik zoiezo niet! Ik had niet verwacht dat jij ooit nog tegen me zou praten J. al had ik gehoopt dat je me met rust liet. Ik wil je vergeten maar het lukt niet die ene week was de beste week van mijn hele leven, dat vergeet ik nooit meer. Hoe veel ik jou ook haat, ik vergeet het niet! Doeii afzender Loeïse

Ik sluit gelijk mijn msn af. Chasin neemt me in zijn armen. Omdat Taylor aan het rijden is. ik geef mijn mobiel en hij leest hem. Hij begint te schelden op Justin. En als hij ziet wat ik heb geantwoord is hij weer helemaal blij! ‘DIE JUSTIN KRIJGT ER VAN LANGS!’ roept hij uit. Zodra we bij de bios zijn zie ik mijn vriendinnen ook. Dit is echt de plek om mensen te ontmoeten. Ik ren naar ze toe en laat ze die msn gesprekken van Chaz en Ryan lezen. De jongens komen erbij staan. Ze kennen elkaar wel, maar vrienden zijn ze dus echt niet. Ze beginnen Justin helemaal verrot te schelden. Ze bedenken al snel met z’n alle hoe ze hem in elkaar willen slaan enzo. Er is ook maar 1 ding wat ze alle 5 heel belangrijk vinden, en dat ben ik. En als het om mij gaat, of er iets met mij is. kunnen ze opeens wel heel goed met elkaar opschieten. ‘welke film gaan jullie?’ vraag ik dan uiteindelijk. Ik heb geen zin meer om het aan te horen. Straks bedenken ze nog een plan hoe ze hem gaan vermoorden. ‘wij gaan naar de SMURFEN!’ roept larize uit! ‘wij ook!’ roep ik dan. En we halen met z’n alle de kaartjes!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen