tongporno

sorry voor korte stukje,
maar jullie verdienen weer
een keer een hoofdstukje

We kwamen aan bij de trainingsplek en ik liep samen met Gregory het veld op. Het voelde net alsof ik een personal assistent had, want Gregory bood aan om mijn spullen te dragen, die hij vervolgens over zijn schouder gooide. Wat er behoorlijk sexy uit zag. Maar, ik ging dus naar de meiden toe en sommige keken om. De sommige die omkeken, keken ook meteen naar Gregory en draaiden zich helemaal om. Iedereen keek Gregory met grote ogen aan. “Jij… Jij… Be- Bent Gregory van der Wiel.” Zei Leonie. Gregory knikte. “En jij bent de aanvoerster, toch?” Ze knikte trots. Ik knuffelde haar. “Waar kan ik omkleden?” Vroeg ik om de stilte bij de rest te onderbreken. “Daar.” Ana Bonna wees naar het gebouw. “Ik loop wel even mee.” Ik wou mijn tas pakken alleen Gregory sprong opzij. Nee, niet nu. Hij grijnsde gemeen. “Gregory?” “Ja, wat is er?” Vroeg hij schijnheilig. “Mag ik alsjeblieft mijn tas?” Ik keek hem aan met een pruillipje. Hij grijnsde. “En waarom dan, liefste Marloes?” Ik grinnikte. “Omdat ik moet omkleden.” “Ik kan dat ook wel even doen bij jou.” Ik schrok. Zei hij dat echt? “No thanks babe.” Hij trok een pruillipje. “VIEZERIK” schreeuwde ik lachend. “Ik heb een pedopas.” Ik keek hem raar aan. “Mag ik dan nu mijn tas?” “Krijg hem maar te pakken.” En hij begon te rennen. Leuke warming-up. Ik rende achter hem aan en hij keek achterom en stak zijn tong uit. “Gregory van der Wiel! Nu hierkomen!” Hij lachte en rende gewoon door. Van uit mijn ooghoek zag ik Pascal het veld op komen. Ik begon nog harder te rennen en zette het op een sprint, maar helaas deed Greg mij na, waardoor ik al helemaal kansloos was. Ach, laat hem. Hij komt vanzelf weer terug. Of… Ik liet me vallen en schreeuwde het uit. Ik zag nog net dat Gregory abrupt stopte en naar mij toe rende, met mijn tas. Ook Pascal rende op mij af. Toen Gregory er was ging hij op zijn knieën zitten. “Wow, gaat het?” Ik schudde mijn hoofd en hij hielp me met opstaan. Ik linkte gewoon op die tas en probeerde te kijken wanneer ik een kans had. Hij liet me los en op dat moment pakte ik mijn tas en rende naar de kleedlokalen. Haha, dit is echt zo leuk om te doen. Toen ik bij de kleedlokalen aankwam, rende ik er 1 in en deed ik hem op slot. Ik keek achter me. En ja hoor, een echte Marloes blunder. Daar stonden veel jongens op te kijken wat ik in het lokaal deed. Gregory bonkte op de deur. Oh god, hoe kom ik hier weg.

Reageer (6)

  • Jennifer1308

    hoe je wegkomt?
    gwn met een rood tomatenhoofd
    naar buiten lopen mwuaha
    of maak het gezellig met die boys whahha
    snel verder iig!

    1 decennium geleden
  • Maroni

    hahahahhahah

    snel verder!!!!xD

    1 decennium geleden
  • Esli

    Haha goed bezig! Snel verder x

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Haha, geweldig xd

    1 decennium geleden
  • theguardian

    Haha, en een Joëlla blunder.
    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen