Srry dat ik zo lang niet heb geschreven ik ben net terug van vakantie.

'Anne, morgen om half 8 op de vijfde verdieping bij het wandkleed met de trollen.' Ik keek op, Ginny was tegenover me komen zitten. 'Wat is er? je ziet er niet vrolijk uit.'
'Ik ben niet vrolijk.'
'Waarom ben je niet vrolijk?'
'Dat was een ik wil er niet over praten hint.'
'Oké, wat is er?'
Ik zuchtte geërgerd, dit was het nadeel van zweinstein je had nooit eens even rustig een paar minuten voor jezelf, iedereen wou alles weten. 'Ik heb al een maand geen bericht gehad van Seth of de Cullens, dat is vreemd, ik maak me zorgen.'
'Er is vast niks aan de hand, ze hebben toch geen uil?'
'Jawel, het pack heeft een uil aangeschaft.' Ons gesprek werd onderbroken door het geklapper van vleugels, een grote bosuil liet een paar brieven op mijn bord vallen. Ik glimlachte, 'Nu ben ik vrolijk.'
'Dat zie ik, ik heb met Michel afgesproken dus ik ga.'
'Oké, ik ga ook maar.'

Ik besloot om terwijl ik in de leerlingenkamer op Hermelien wachtte mijn eigen brieven te lezen.

Lieve Anne,
Ik mis je enorm, ik kan niet wachten tot je vakantie hebt, de Cullens zeggen dat je dan pas op zondagavond aankomt dus ik zie je op school. Ik en Embry maken de rest gek dus moeten we steeds samen wachtlopen wat gewoon een keer fout zal moeten gaan. Het was even geleden een gekkenhuis, Collin is ook getransformeerd alleen bleef hij er niet laten we zeggen rustig onder, oftewel hij flipte, wij trapten een deur in(we hebben hem terugbetaald), hij wou ons niet geloven, het duurde 3 dagen voordat hij terug kon veranderen dus alles bij elkaar viel het best mee. Ik hou van, ik mis je.
Liefs Seth.

Lieve Anne
Hoe gaat het? Het is bijna kerst maar we heb een kleine ophaal wijziging toegebracht wij komen jou en Hermelien met zijn zevenen halen terwijl de wolven Bella beschermen. Carlisle wil Perkamentus graag bezoeken dus komen wij naar zweinstein om jou tijdens de treinreis te beschermen. We houden van je en we missen je. Tot over twee weken.
Groeten van Esmé, Carlisle, Edward, Rosalie, Emmett, Alice en Jasper.

Ik besloot Hermeliens brief maar naar haar slaapzaal te brengen en zelf te gaan slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen