Foto bij Hoofdstuk 12

weer nieuw deeltje ;p

*Remy/Justin POV*

"NOOO WAYY! OMMGG JIJJ...OMG...NEE..HUH..MAAR..WTF..DUDE.. JIJ BENT BIEBER!" schreeuwt Joyce keihard terwijl ze haar hand voor haat mond slaat en me ongelovig aan kijkt. ze doet een paar stappen naar achter aflsof ik een enge ziekte heb. "suprise? " zeg ik onzeker. dat kijkt ze me boos aan. "Waarom zei je dat niet eerder? Je hebt gewoon keihard zitten liegen tegen ons. Weet Zsofi dat jij Bieber bent?" Nope" Ik moet het haar nog vertellen.. zeg ik zacht. "maar ik weet niet hoe? Ik vind dr echt leuk enzo en ben echt bang dat ze boos word." zeg ik verdrietig terwijl mijn schoenen opeens heel erg interesant worden. "Ik praat wel maar haar als ze boos word." zegt Joyce. "en jullie wisten dit?" zegt ze terwijl ze van CHaz naar Ryan wijst. "eh..Ja.. we staan bekend als de beste vrienden van DE Justin Bieber." Daarom hebben jullie zo veel folowers!" zegt Joyce nu. "jap." zegt Chaz droog. *TOET TOET* "OMG volgens mij is dat Zsofi! "schreeuwt Joyce terwijl ze als een debiel naar buiten rent. wij rennen achter dr aan. "ZSOFIIIII!!"gilt Joyce terwijl ze om haar hals vliegt. "Chaz en Ryan geven haar ook een hug. Ik sta daar maar versteend. "heeyy" hoor ik de mooiste stem ter wereld zeggen. "hoi." krijg ik schor uit mn mond. dan voel ik haar arm om me heen. Ik sla mn armen om dr heen en doe mn best om haar niet fijn te pletten vanwege haar arm in een hug die van mij wel langer mag duren. dan laat ze me los. ze kijkt me verlegen aan. Joe geeft haar ook een hug. Ik zie haar verdwijnen in zn buikvet. Als ze dr weer uit komt trekt ze een vies gezicht. Iedereen gaat om dr heen staan en stelt vragen. Na een kwartiertje word ik ongeduldig en trek haar mee. we lopen richting mijn hutje. Ik ga zitten op mn bed en Zsofi komt naast me zitten. "Zsofi Ik.."maar ik word onderbroken door haar doordat ze haar zachte zoete lippen op me drukt. en kriebelig gevoel gaat door mn buik. Ik zoen haar terug. De zoen gaat verder in een tongzoen. dan stoppen we. Ik kijk haar aan. "wat wou je zeggen?" vraagt ze. "eh..nou..eh. oke. het zit ehh. zo." Ik neem een hap adem en zeg. "ikhebtegenjegelogenikbenJustinBiebersorryikwouvenvenrustsen.." "woow woow woow!" zegt ze lachend. "rustig ik verstond er geen drol van." lacht ze. "Ik heb tegen je gelogen, Ik ben Justin Bieber." zeg ik. Ze staart me ongelovig aan. "Ik wou even rust en sorry dat ik de hele tijd gelogen heb." ik staar haar aan. dan word haar blik verdrietig. "dude..je had het gewoon kunnen zeggen.."zegt ze zacht. "Ik wist niet of je dan vrienden met me werd omdat ik Bieber ben, of omdat je gewoon echt een vriend ben." zeg ik zacht. "ik ben niet echt een Bieberfan." zegt ze glimlachend. Ik glimlach nu ook. "maar nu wel." voegt ze ernaan toe. Ik buig voorover en alsnel zitten wel weer in een potje tongworstelen. "Heey tortelduifjes!" Roepen Chaz en Ryan als ze de kamer binnen waggelen. "hoi."antwoord Zsofi droog. "Ik ga even douchen." zegt Zsofi terwijl ze opstaat en de deur uitloopt. "doei Justin." zegt ze en verdwijnt door het deurgat. "Dude! ze noemde je Justin, je hebt het haar verteld en ze werd niet boos!"gilt Chaz in mn oor. "jap." zeg ik glimlachend. "Ik doe denk ik mn pruik maar niet meer op. er zijn volgens mij niet zoveel boybeliebers hier op kamp." zeg ik terwijl ik mn blonde pruik van mn hoofd pluk. "nah..Ik weet niet hoor..." hoor ik Ryan zeggen. "ik weet het wel zeker.." zegt Chaz nu. Ik kijk ze allebei verbaasd aan. "Jap, Blond staat je beter!" roepen ze nu in koor. "ik gooi een kussen naar hun hoofden en lach. dan gaat het fluitje en lopen we richting eetzaal om te lunchen. Bij de eetzaal aangekomen zie ik Joyce en Zsofi al zitten. Ik ga dr bij zitten. "aah...Blond stond je beter." zeg Zsofi glimlachend terwijl ze over mijn bruine haar wrijf. "We zeiden het!" zeggen Chaz en Ryan trots, en ze geven elkaar een High five. we gaan eten. na het eten hebben we corvee. als we daarmee klaar zijn. gaan we naar het hutje van Joyce en Zsofi en daar kletsen we wat.







Hebben jullie die nieuwe single al van 1D gehoord? hijs awesome maar het lijkt net of ze zeggen Right now Im milking a jew ;p ipv Rigt now im looking at you..

Reageer (3)

  • vvolf

    iloveloveloveloveyoure storyyy
    snelverderrr!<333

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    verder

    1 decennium geleden
  • vvolf

    VERDERRRRRRRR

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen