nr°4
Fer(L)
Cesc(flower)
Serg(K)

How Could A Fistfight Be Romantic.
[Falora]
Ik heb kou, hé waar is Fer?
In 1 keer ben ik klaar wakker en zit rechtop in bed. Oja die vertrekken vandaag ik kijk op de klok, 5.30.
Ik zal wel naar beneden gaan anders zijn ze weg zonder dada te zeggen.
Pff een week helemaal alleen, zonder mijn liefste schat en mijn beste vriendin. Ik ga mij zo vervelen ik voel et nu al.
Wedden dat Serg weer moet gaan trainen en Cesc die ga naar zijn familie ofzo. Niet leuk ik wil niet alleen zijn :S, ik haat Fer’s ouders veel te streng. Waarschijnlijk gaan ze die week niet eens bij Fer en Ruby zijn en toch moeten ze mee :@.
Beneden aangekomen zie ik iedereen al zitten, zelfs Serg dat is nieuw maar goed ik ga geen commentaar leveren over mijn broer.
Ik geef iedereen een kus op hun wang en Fer natuurlijk een tongzoen, man wat ga ik dit missen.
‘Goed geslapen?’ vraagt Fer aan me.
‘Naast jou altijd maar ik begon je te missen dus ben ik maar opgestaan.’
‘:( Uhu en wat ga je deze week dan doen? Dan kan ik helemaal niet naast je liggen.’
‘Weet ik en daar heb ik al over nagedacht. Ik ga naast Serg slapen (A)
‘Pardon?’ vraagt Serg verontwaardigd.
Ruby kan haar niet houden en schiet in de lach en door die aanstekelijke lach van haar moet ik ook lachen.
‘Hé ik was wel serieus bezig hé’ zegt Serg en hij slaat zijn armen over elkaar.
Nu kan ik dus echt niet meer en Ruby zo te zien ook niet.

Reageer (3)

  • XxLxX

    verduurr!!! a.u.b.
    XxX

    1 decennium geleden
  • angeleyes

    snel vrder :)

    1 decennium geleden
  • Instinct

    Jeej ik slaap naast men broer, Sergio ! xD
    Lekker warm en gespierd xD
    Maar ik gaan Fernando missen en Ruby :'S
    SnelVerder!!
    xxx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen