Foto bij 32%

Justin Drew Bieber

Zuchtend had ik haar aangekeken, we waren weer bij het begin, ze was opnieuw zo eigenwijs en koppig, ze liet me geen eens uitpraten! Het ergste was nog dat het me pijn deed, de schriemen in mijn borstkast begonnen hevig op te spelen en ik beet op mijn lip. Wat had ik verdomme gedaan om haar zo van stuur te maken, de laatste nachten had ik me dood gepiekerd. Ik zuchtte even en stapte achter het stuur, direct viel er een doodse stilte. Ik kuchte eens en startte de auto waarna ik de weg op draaide. Plots had ik geen zin meer in de LSD. Zonder Keighley was er geen zak aan. Ik draaide me even om naar, Caitlin Ryan en Chaz, ze staarden elkaar allemaal sprakeloos aan. Ik zuchtte eventjes en drukte de radio aan, stiekem wierp ik af en toe blikken op Keighley. Ze zag er weer prachtig uit zoals altijd, onddanks de grote blauwe wallen om haar ogen. Ik trommelde op het stuur en draaide na een kleine 10 minuutjes rijden de parkeerplaats op. Harde muziek kwam ons tegemoet geschald. "Yeah buddyy's partyy" Riep Chaz hard waarna hij het portier opende en op de grond rolde. Ik rolde met mijn ogen "Chazz.." Mompelde ik terwijl ik een klein lachje van rechts hoorde. Direct keek ik haar aan en glimlachte ik breed naar haar, toen haar ogen de mijne vonden veranderde haar blik weer en opende ze het portier. "Keighley wacht" Ik gooide het portier ook los en gebaarde naar Ryan dat hij mijn auto weg moest zetten. Met een big-smile keek hij me aan. "Be careful!' Riep ik nog waarna ik achter Keighley aansprintte die nu richting de ingang van de school liep. "Keighley" Riep ik opnieuw. "Fuck off." Riep ze hard en ze sloeg de deur los en wurmde zich naar binnen tussen de mensen door, verschillende meisjes keken me aan. Maar ik negeerde ze. "Het spijt me.." Riep ik waarna ze haar handen over haar oren legde, kinderachtig. "I don't wanna hear it!" Ze stapte richting de meisjes toiletten, nog steeds liep ik achter haar aan. "Verdomme Keighley doe niet zo verdomd kinderachtig.." Ik greep haar pols weer vast en trok haar naar me toe, met een knal stootte ze tegen mijn borst op en strompelde ze achteruit. "I SAID FUCK OFF!" Schreeuwde ze nu met tranen in haar ogen, ze overbrugde de laatste meters naar het meisjes toilet en verdween in een hokje. Met een stel trieste ogen staarde ik voor me uit, de schriemen begonnen weer hefig te branden, ik hapte eens naar adem, tranen stonden op het punt mijn ooghoeken te verlaten. Mijn gevoelen waren de laatste paar dagen sterk toegenomen. Ik schudde het van me af en probeerde ter vergeefs de meisjes toiletten in te komen, helaas werd ik door de concierge weggestuurd met de dreiging: 'of je zit hier nog een paar jaartjes langer'. Ik zuchtte eventjes en droop langzaam weer terug richting mijn vrienden. Ryan gaf de sleutel van mijn Range Rover terug. "What happend?" Vroeg hij bezorgd, ik haalde mijn schouders op. "I have no idea" Mompelde ik. "Echt niet.." Ondertussen vormde zich een plan in mijn gedachten, als ze me niet wou horen, moest ze het maar lezen. "Cait, heb je een pen en papier?" Mompelde ik waarna ik mijn pet wat dieper over mijn ogen trok en er werd omgeroepen dat we naar ons aangegeven lokaal moesten. "Yeah Sure.." Binnen een seconden had ik pen en papier in mijn hand, ik borg het zorgvuldig op in mijn achterzak van mijn broek, ondertussen wandelde we richting het lokaal en zag ik nog net de bruine haren van Keighley tussen de massa mensen verdwijnen. Ik slaakte een zucht en richtte mijn ogen op de vloer.


t'schrijven gaat laatste tijd beetje moeilijk, geen idee, krijg er niks zinnigs uit. Maar ik doe mijn best voor jullie! Reacties?

Reageer (3)

  • iHeartBiebs

    Aww zo zielig voor hun allebei.

    1 decennium geleden
  • Elevator

    verderrrrrrrrrrrrrrrrrr en je hoofdstukken zijn wel zinnig

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Aawh!
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen