voor mijn Zofelie
xxx.

Risky Buisness
[Falora]
Cesc krijgt juist telefoon, het is Ruby, dat hoor je meteen. Ooh er wordt gepraat over mijn ijsje dat ik voor Cesc maakte en ik roep tussen Cesc zijn oor en de gsm ; 'Hee, ik maakte het ijsje'. Ik grinnik en ga weer naast Sergio zitten.
Cesc is meteen weer vrolijk, ze is nog maar een dag weg en toch kan hij zo ongelukkig zijn.
Hé maar als Ruby haar gsm terug heeft dan Fer vast ook. Ik krijg een lach op mijn gezicht en ik loop naar mijn gsm.
Sergio rolt met zijn ogen en gaat naar zijn kamer.
Volgens mij voelt hij zich wel eenzaam.
Maar goed nu Fernando-time :D.
Voor ik naar Fernando kan bellen belt hij mij al.
Het is toch een schat :D.
‘Fernando :D’ roep ik blij.
‘Falora alles goed? Ik mis je zo.’
‘Ja hoor alles goed hier :D, al iets gedaan ofzo?’
‘Euh ja we zijn iets gaan doen met Cristiano. Maar als je David ziet doe hem dan de groeten van mij,Ruby en Anna.’
‘Wie is Anna?’ eigenlijk heb ik nog nooit van dat mens gehoord.
‘Anna is het lief van David.’ Owja nu weet ik het weer die Anna, maar wat doet die daar?
‘En die zit daar bij u?’ vraag ik eigenlijk nogal achterdochtig.
‘Ja ze is de zus van Cristiano en zoals ik al zei zijn we daar iets mee gaan doen.’
‘Azo.’
Na nog even te hebben gepraat hangen we op, net zoals Cesc en Ruby.
Met een lach kijken we elkaar aan. Ik vraag me af of Ruby iets over Cristiano heeft gezegd. Want volgens Fernando heeft hij haar deze ochtend wakker gekust.
Maar dat ga ik hem niet zeggen, want nu hij terug kan lachen ga ik echt niet even zitten stoken.

Reageer (1)

  • Instinct

    Van The Cab wordt ge gewoon blij xD Alex heeft een leuk stemmetje ^^
    Fernando time yeah xD
    Voor my :O
    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen