Foto bij Eenenzeventig|•|

Lilly zat weer op mijn schouder terwijl we naar Bella keken. Nog geen vijf weken geleden waren Edward en Bella getrouwd. Maar ze kwamen nadat ze Carlisle gebeld hadden meteen naar huis van hun huwelijksreis. Bella was zwanger en ze wilde het houden. Het kind was te sterk voor haar, het sloeg haar bont en blauw van binnen. Jasper bleef zo ver mogelijk van Bella vandaan, in verband met de pijn die ze had. Ik zuchtte en stond op. ‘Wil je nog wat Bella?’ Vermoeid keek ze op en schudde lichtjes haar hoofd. ‘Nee dankje Madelein.’ Ik knikte. ‘Roep maar als je iets wilt, ik ben even naar Jazz.’ Ze knikte. Rosalie, Jasper en ik waren als enige thuis. De rest waren aan het jagen, we hadden zelfs Edward meegekregen. Rosalie zat op de zetel en keek soms naar Bella. Ik rende de trap op naar mijn kamer en liep naar binnen. Jasper zat op het bed met een pijnlijk gezicht een boek aan het lezen. Ik zuchtte en ging naast hem zitten. Hij legde het boek weg en ik omhelsde hem. ‘Gaat het?’ Hij knikte met een twijfeling. Ik drukte een kus op zijn lippen. ‘Als het niet meer gaat moet je gaan.’ Hij zuchtte en knikte weer. Beneden hoor ik stemmen en de deur opengaan. Iedereen kwam terug van jagen. ‘Zullen wij gaan jagen?’ Jasper knikte en ik pakte zijn hand. Iedereen zat weer in de woonkamer, ze keken niet eens meer op. ‘Wij gaan even jagen.’ Ik zag er een paar knikken. Samen met Jasper liep ik naar buiten. Zijn gezichtsuitdrukking verzachte. ‘Als het moeilijk gaat moet je echt weggaan.’ Hij knikte. ‘Maar ik ga niet weg zonder jou.’ Ik glimlachte. ‘Hoe gaat het met Alice?’ vroeg ik. ‘Ze blijft die soort hoofdpijn houden en ze ziet Bella haast niet meer in haar toekomstbeelden.’ Ik knikte. Jasper gaf veel om Alice, omdat hij door haar veranderd was. Zij had hem opgewacht. Doordat ze een lange tijd samen waren zijn ze ook gehecht aan elkaar. Ik had ook nooit verwacht dat het tussen die twee was uitgegaan, ze hoorden bij elkaar. Maar Jasper wil niet dat ik dit allemaal denk, hij is blij dat hij mij heeft, hij ziet Alice gewoon als een zus, een lievelingszus of beste vriendin.


--|•|--

Reageer (4)

  • badgucci

    Snel verder, omg het zou erg zijn als jasper vreemd zou gaan met alice ofzo :S
    Snel verder *smeekt* (H)

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Leuk!

    1 decennium geleden
  • xxxsmile

    mooi.(flower)

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Nice! <3
    Snelverder! <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen