Tom: “Ja lach maar, help mij liever.”
Je bleef gwn staan en lachen je wist toch da Sofie da me alle plezier wou doen.
Je ziet Sofie klungelen, ja Tom is dan ook groter als haar. En hem dan omhoog trekke is ni de makelijkste zaak mer ja .
*trg gwn*
Gereed stappen jullie uit het kleedhokje
en stappen het subtropisch zwembad binnen.
[Tom]Ooh wat veel chicks, niet te doen xD
Mmm ja ze zijn allemaal niet mis..
Strak ga je misschien wel eens wat scoren, maar wat met Sofie ?....

Candy Mountain, Charliie (kijk ner da filmke voor oe we et zegge ^^ )
http://nl.youtube.com/watch?v=JPONTneuaF4

[Andreas]
Je stapt met de rest door het voetbad en komen na de gang in het subtropisch zwembad.
Jullie gingen eerst in de grote buis en daar aangekomen staan Sofie en Ruby voor je.
Sofie en Ruby staan voor je en beginnen Candy Mountain na te doen.
'Hay Andiiieee, we've got a map to the Candy Mautain Cave, Andiiieee! :) Go with us to the Candy Moutain Cave, Andiiieee.'
Je wordt eigenlijk er wel zot van en kijkt hun eens raar aan en begint dan te lachen door Sofie en Ruby hun glimlach.
Tom: 'AAH kom treintje :D ikke achter Sofie (A)'
Ruby: 'Oke Tom da was iets te enthousiast om nx te late opvalle ^^'
Jij tegen Bill *f* 'Kom ik ga voor Ruby en gij der achter.' Bill: 'Joa sandwich :D' Zei Bill toch iets te hard :P
Sofie: 'wa sandwich?'
Ruby: 'Alarm Sofie denkt aan ete :D^^'
Sofie: 'Jaah Ruby ik wéét het !'*Rolt met haar ogen*
Jullie gaan in de buis, in een een treintje dus eerst Tom,Sofie,Andreas,Ruby en Bill achteraan.
Jullie roepen het uit van plezier !
Als jullie de buis uitkome gaat Tom even onder omdat jullie hem dus half duwde :P.
Toen hij weer boven kwam liepen er juist 2 knappe meisjes voorbij.
[Sofie] Je ziet Tom verlekkert naar hen kijken en ergens voel je je wel jaloers.
Maar hij is een player..Nee je moet hem uit je hoofd zetten !
Toch blijf je hem nog altijd super vinden !
[Ruby] Je ziet Sofie naar Tom kijke die half begint te kwijlen. Je zwemt naar haar toe en geeft haar een knuffel.
Ze laat haar in je arme vallen.
[Bill]'Ruby gaan we samen naar het aquarium met de vissen ?'
Ruby: 'Ja, is goed !' en ze volgt je.
Andreas kijkt jullie raar en jaloers aan.
[Andreas]Straks zal ik hun volgen^^.
Ze mogen niets doen !
*Andy Engeltje verschijnt op je schouder en zegt wijselijk ‘Andreas je mag niets doen ! Je mag hun geluk NIET in de weg staan.’*
*Andy Duiveltje komt aangepoeft en zegt met een spastische beweging ‘En zijn geluk dan hé stom Engeltje (lacht gemeen) ?! Hij is véél belangrijker dan die Bill ! Beat him :D’*
Andy Duivel prikt in de kont van het Andy Engeltje met zijn drietand.(pijnlijk:S)
Je schudt met je hoofd en beiden verdwijnen ze.
Maar besluit hun toch achterna te sluipen !
[Bill] Samen met Ruby ga je naar het Vissenkom Zwembad.
‘Ik vind het zo geweldig met al die visjes !’ en ik doe mijn schitterend vreugdedansje waar elk meisje van smelt.
Ruby lacht nogal en ze zegt ‘Ik vind het ook zo leuk !’
‘Mijn vreugdedansje of die visjes ?!’ vraag ik lachend.
‘Allebei Bill !’ zegt ze door het lachen heen.
‘Ooh kijk Ruby die visjes zijn precies aant kusse (A) :D
‘Das kei sweet :P
[Ruby] Je ziet Bill zijn ogen dicht doen en naar je toekomen.
Je denkt al wat hij wil doen en doet je ogen ook dicht.
Jullie komen dichter bij elkaar en jullie kussen.
*Hmm dees zijn geen lippe :8*
Je doet je ogen open en blijkbaar deed Bill da ook want je hoort hem nog geen minuut derna roepe: ‘Andreas wa doe gij ier na wer :@?’
Voor ze ruzie gaan maken haal je ze uit elkaar en zegt : ‘Kom we gaan wel terug naar Sofie en Tom.’
‘En mijn kus dan ? :(’ vraagt hij terwijl hij je zielig aankijkt.
Je gaat naar hem toe en doet alsof je hem gaat kussen en geeft hem dan een kusje op zijn neus^^.
[Sofie] Je bent nu helemaal alleen met Tom want je wist wel dat Andy Ruby en Bill gevolgd was.
Je droomde zo vaak van dees moment en nu het er is weet je begot ni wa je moet zeggen of doen.
Je ziet dat Tm het ook niet echt weet dus begin je maar te praaten.
‘Euh, ja nu zen we alleen éh. :)
‘Ja, pff srr Fie kwn echt wat te zeggen.’
[Tom] Nu Andy zo weg is en je alleen bent met Sofie weet je helemaal niet wat je moet doen.
Je bent zo zenuwachtig *rustig blijven, adem in adem uit* het komt wel goed Je bent toch DE Tom Kaulitz.
Oké je ziet nu pas hoe knap ze eigenlijk wel niet is. Je hebt niet door wat ze zei en dan zeg je maar ‘Ja, pff srr Fie kwn echt wat te zeggen.’
Ow damn da had je niet moeten zeggen :S. Er komt een fan aan met een camera.
Meisje: ‘Ooh Tom mag ik met je op de foto?’ ‘Euh liever niet ben namelijk bezig.’
Je pakt Sofie haar hand en trekt haar mee naar de buis.
Je neemt haar hand en voelt schokken door je hele lichaam gaan.
Je ziet dat het meisje jullie blijft volgen..je twijfelt geen moment en neemt Sofie als een baby vast en loopt met der weg.
‘Tohoom wat doet gij nu ?!’ roept Sofie het uit, maar toch wil je dat dit moment eeuwig duurt.
Je antwoord niet en loopt nog steeds met Sofie in je armen en kijkt geregeld achteruit om te zien of het meisje jullie nog steeds volgt.
Ze blijft jullie volgen en je springt met een grote sprong de buis in.
Nu zit Sofie eigenlijk op je schoot.
[Sofie] Je wordt door Tom op hem getrokken zodat je op hem ligt.
Nu lig je op Tom zijn buik en de buis wordt smaller waardoor jullie er juist doorpassen.
Plonzend komen jullie in het zwembad terecht.
Je komt boven en Sofie kijkt je met een vragend gezicht aan.
Je eerste zorg is al weg want dat meisje volgt je niet meer !
‘Pff, er was een meisje dat ons heel de tijd volgde !’ zeg je
‘Ze volgde u Tom, niet mij !’ zegt Sofie met een smile.
‘Hmm das waar maar ik laat u ni alleen terwijl ik vlucht, lief éh (A)?:D
‘Super ze :D’ Je gaat naar Tom toe en geeft hem een knuffel en een kusje op zijn kaak.
Hij word rood voor je hem loslaat fluister je in zijn oor dat Ruby, Bill en Andy eraan komen.
*f* ‘Moet je mij dan echt percé loslate?’ ‘Ja :D
Je laat hem los eerst komt Ruby en dan Bill en Andreas beide met een boos gezicht.
‘Oei wat gebeurt??’
Je vroeg het eigenlijk aan Ruby maar Bill en Andreas zeiden al in koor ‘Niets zeggen hé’
‘Oké oké ik zeg nx (A). *f* Kom vanavond naar mij dan zeg ik het je.;)
Je knikt en kijkt weer naar Tom die niet meer rood is. Ooh wat wou je toch zo graag dat hij iets voor je zou voelen, maar dan wel echt en niet zo’n one night stand.
Je moest een beetje hard to get zijn maar ook weer niet te, pff wat was dit moeilijk.
Stop met aan hem te denken Sofie.
De boze gezichten waren ondertussen al verdwenen.
Jullie keken wat jullie nog konden doen, nee de buis nu niet meer misschien straks.
Het buitenzwembad hadden jullie nog niet gedaan en jullie liepen er naar toe.
Van warm ineens in de koude lucht, brrr.
Jullie sprongen erin en het water was zelfs kouder dan de lucht.
Jij en Ruby gilden te gelijk ‘AAAH koud!!!’
En dan Tom, Bill en Andy tegelijk: ‘Wij zulle jullie wel verwarmen:D.’
Je keek Ruby aan en jullie zwommen naar elkaar.
Ruby: ‘We zulle elkaar wel verwarme ^^ verwarm jullie zelf maar (A).’

Reageer (2)

  • Hingucker

    gha dt filmpje is écht lachn !

    typisch Fie en Ruby !
    Hi Charlieeee Candy Mountain Charlieeee ! x'D

    xx.
    ILE*
    jajah E ! x)
    figger that out ! :P

    (K)

    1 decennium geleden
  • Instinct

    Hahah "verwarm u zelf maar !"
    Zo lief^^

    Volgende !?


    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen