Foto bij {Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and fourty-eight.]

De mislukte Peet.

Where does Peter take Selena?-’Pete,’vroeg Selena lacherig toen ze het bos uitwaren.Peter had nog steeds haar hand vast,’Waar gaan we naartoe?’’Ergens,’zei Peter met een grijnsje dat vervaagde wanneer Selena zei:’Maar wààr naartoe,Peet?’’Vertrouw je me niet?’vroeg hij verontwaardigd.’Natuurlijk wel!’zei Selena geschokt,’Ik ben gewoon erg nieuwsgierig,’en drukte een zoen op Peters wang,die al veel vrolijker werd.’Dan gaan we,’zei Peter die knipoogde en trok haar mee.’Mag ik dan raden?’’Je màg raden,’zei Peter grijnzend.Hij leidde haar naar de paardenstallen.Toen hij bij zijn eigen paard was,zette hij Selena er in een beweging op.Ze glimlachte toen hij voor haar ging zitten.Dan draaide hij zich om,om even naar haar te kijken en fluisterde iets in Jareds,zijn paard,oor.Het hinnikte en ze keek hem nieuwsgierig aan.Toen hij vertrok greep ze hem snel vast aan de heupen.’Langs het bos is geen goed idee,Jared,’zei Peter rustig,’Er zijn gevaarlijke wezens.’’De vampiers,ja,’zei Jared met zijn lage stem.Ook al had Selena hem al horen praten,het was een heuse verandering dieren te horen praten,’Daar heb ik van gehoord.’En de hele tocht bleef Selena raden waar ze naar toegingen maar Peter zei helemaal niets,ze mocht raden,maar hij moest niet ja of neen zeggen.Op een moment kwam ze zelfs op Engeland,maar natuurlijk was dat niet waar.Al snel kwamen ze aan.

Reageer (3)

  • Pylae

    DEZE IS ZO NIET MISLUKT.

    1 decennium geleden
  • HARREH

    De gelukte Peet.
    Echt vet mooi. (flower)
    Ooo, waar?

    1 decennium geleden
  • Eef95

    ik ga ook raden

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen