Heey,

sorry was 2 weekjes weg.

Maar ik zie net dat die ander gestopt is met quizlet ofzow..

Dusja ik moet hem zelf afmaken..

~pov Amely~

Na skie les liep ik gelijk de winkel in. Die stomme skie's .. Ik kon er niks van, en ik zat bij kinderen van 8 in de les! Ik keek rond, en zag aan de rechter kant snowboard's. Ik liep er heen en keek verwonderd naar al die coole dingen. Me ogen gleden over alle planken. Roos, rood, zwart, zilver.. Ik wist niet welke ik moet tot dat ik Die ene hele mooie zag. Ik pakten hem uit het rek, en liep trots er mee naar de kassa. Snowboarden leek me trouwens veel cooler dan skiën.. "Wat is je naam?" Vroeg de man achter de kassa. "Schaaf" Zei ik rustig en kortaf. "Is dat echt je naam?" vroeg de man. Ik keek hem geërgerd aan en zei: "Ja, hoezo.. Dat is echt me achternaam." De man begon te lachen en zei: "Ik hoef je achternaam niet.. Ik wil je voornaam." Ik keek hem raar aan. Meestal als je iets koopt en ze vragen je naam willen ze je achternaam. Ik zuchten en zei kort af: "Louis." Hij knikte, en legde een wit briefje op me board. "Prettige dag nog verder." Zei ik terwijl ik nog niet had afgerekend. "M-m-maar ik moet nog betalen!" Zei ik snel. Hij tikte op het briefje, en ik draaiden hem om. En las hem. Ahhh , zo lief! Ik stopte het briefje in me zak, en pakten het board van de toonbank. "Bedankt, doeg!" Riep ik blij naar de man. "Veel plezier." Zei hij me nog achterna.. Maar ik was al weg .. Op weg naar berg 3!

Reageer (2)

  • jdbxflawless

    love it(H)snel verder schrijven hoorxD

    1 decennium geleden
  • iloveyou

    abooooo:D love it snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen