Foto bij Vierenzeventig|•|

Toen Alice naast ons kwam rennen was ik nog verbaasder. ‘Wat is er aan de hand?’ Alice had een briefje in haar hand en Jasper zei niets tegen me. Bij de grens stopte ik automatisch, terwijl Alice er juist overheen ging. Ze ging met een van de wolven praten. Vragend keek ik Jasper aan. ‘De Volturi denkt dat Renesmee een onsterfelijk kind is, we gaan getuigen zoeken.’ Legde hij kort uit. Aan zijn blik te zien kreeg ik alles later te horen. Ik knikte en volgde hem over de grens. Alice had de wolven over gekregen ons er over te krijgen. Uiteindelijk moesten we via het water. Ik stopte meteen en Jasper keek me vragend aan. Ik keek naar Lilly. Ik zette haar op de grond. ‘Ren maar naar huis, blijf maar bij Bella, wij zijn snel terug.’ Ze stemde er met tegenzin bij in en rende weg. ik wist helemaal niet of we snel terug waren, maar ik hoopte het. Jasper hield de hele reis mijn hand vast. Ik hoopte dat ik snel de hele uitleg kreeg want ik snapte er helemaal niets meer van. Ik wou weten wat onsterfelijke kinderen waren, waarom we getuigen moesten zoeken, en of wijd drieën als enige weg gingen, of iedereen. Ik vond het helemaal niet fijn om mijn adem in te houden, of sowieso niet te weten waar we heen gingen. Maar na het zwemmen had ik weer wat beleefd, de zee. Iets wat ik ook nog nooit gezien had, gehoord zeker. De wind die suisde, de golven die tegen het zand aan sloegen, het koude water zelf gevoeld, maar gezien nooit. Weer een ervaring rijker, waar nog veel op mogen volgen. Ik heb nog lang niet alles gezien, en ik heb z’n idee dat ik deze reis veel krijg te zien.


--|•|--

I Know, Boring Stuk.. Maarja. Willen jullie mij helpen? Ik ben te lui om mijn boek te pakken XD Wie stuurden Alice en Jazz allemaal? Peter en Charlotte, de Amazone vampiers, nog meer?

Reageer (8)

  • ShakeItUp

    O, ze gaat echt met hen mee! Snel verderr!(H)

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Uh-Oh!

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Het is al gezegd, dus..
    Snelverder? (flower)
    @CookieShot: Nee, die werden gehaald door de andere Cullens..

    1 decennium geleden
  • HpsuperfanxX

    dat waren de enige en verder alleen nahuel en hulien nahuel=halfje en heeft hulien verandert na de dood van zijn moeder tijdens de geboorte :p


    snelverder!
    XX

    1 decennium geleden
  • jessieStyles

    snel verderxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen