Foto bij W45

“Faragonda is er deze week niet”, zei Griselda. “Waar kwamen jullie voor?”
“Het gaat om Bloom”, zei Musa.
“Oh ja, ik moet nog een straf voor haar verzinnen.”
“Nee, alstublieft niet, Bloom kan er niets aan doen”, zei Layla.
“Ze was het anders zelf wel. En laat me nu met rust, ik heb nog veel te doen.”
“Alstublieft, juf Griselda, laat het ons uitleggen!”
“Nee. Laat me met rust, zo maak je het enkel erger.” Verslagen gingen Musa en Layla terug naar de anderen.

Blooms huid verkleurde toen ze hoorde wat Griselda had gezegd. Flora wikkelde haar gauw in een doornstruik toen ze merkte dat Blooms huid begon te verkleuren.
“Ik bel Brandon. Misschien weet hij waar Faragonda is. We moeten haar vinden.” Iedereen knikte instemmend, en Stella tikte Brandons nummer in.
“Dag Stella, wat voor nieuws?”, vroeg Brandon.
“Brandon, Faragonda blijkt er deze week niet te zijn. Weten jullie waar ze is? Griselda wil niet luisteren.”
“Wat? Dat komt wel erg ongelegen. Luister Stella, we hebben nu geen tijd. Zodra we iets weten bellen we. Goed?”
“Ja, oké, dag Brandon.”
“Dag Stella.”

Reageer (4)

  • Smal

    snel verder ;)

    1 decennium geleden
  • dayxdreamer

    Dit is bezig goed verkeerd te lopen.
    Griselda zal het waarschijnlijk nog berouwen dat ze niet luisterde.
    Waar is Faragonda?

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    Uk snap niet waarom griselda niet wil luisteren. arme bloom

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    arme bloom
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen