Foto bij Fire flaming friend

Monferno is cool!
Who's with me?

Monferno stond tegenover de grote Monferno.Monferno had hem uitgedaagt en de grote had het aangenomen.
'Oke,Monferno.Doe je ' Maar ik kon mijn zin niet afmaken.Monferno hield zijn poot op.Blijkbaar wilde hij dit alleen uitvechten.Een glimlach verscheen op mijn gezicht en ik knikte.Monferno grijnsde en rende op de grote Monferno af.
Monferno begon te krabben met fury swipes.De grote liep schade op en maakte een flame wheel.Monferno kreeg een klap en viel naar achter.De grote zijn klauw werd zwart,shadow claw.Wist ik.Monfenro sprong op en ontweek de shadow claw en viel aan met ember.Het maakte niet veel schade maar de grote Monferno was even gedesoriënteerd.Monferno zag zijn kans en viel aan met fury swipes.
De grote wilde uithalen met shadow claw.Monferno zag het net optijd en gebruikte dig om het te ontwijken.De grote keek verward in het rond.Hij wist niet wat hij moest doen nu Monferno onder de grond zat.De grote Monferno zag het niet maar ik wel.Achter hem bolde de aarde op en Monferno sprong eruit.Zijn vuist begon op te lichten.De grote draaide zich om maar kon niets meer uithalen.Monferno sloeg keihard met mach punch.De grote Monferno vloog naar achter en bleef verslagen liggen.Infernape klom uit de boom naar beneden.
Hij begon te krijsen tegen Monferno.Waarom?Ik snap het niet?Is het juist niet goed dat zijn zoon wint?Monferno keek verdrietig naar de grond met zijn hooft verscholen tussen zijn schouders.Ik voelde woede opwinden.Monferno had zo zijn best gedaan en dan gaat die Infernape een potje tegen hem staan krijsen.Ik kon me niet inhouden en rende naar ze toe.Ik sprong voor Infernape.
'Wat heb jij?!Je zoon heeft gewonnen!' Riep ik.Infernape gromde en ik zag zijn tanden blinken.Ik stapte niet achteruit.Ik liet me niet intimideren.Achter Infernape zag ik Chimchar en Monferno erlkaar fruit gaven.De ene keken boos naar de verslagen Monferno.Toen wist ik het!
'Heb jij godverdomme een weddenschap gehouden?!Over je zoon's verlies?!' Schreeuwde ik in Infernape's gezicht.Infernape krijsde en sloeg op zijn borstkas.Plotseling kreeg ik een close combat tegen me aan.Ik vloog over Monferno naar achter en knalde op de grond.Nog een wonder dat ik geen boom geraakt had.Mijn lichaam deed pijn.Mijn ribbenkast klaagde mij elke ademhaling en mijn hoofd bonkte.Jezus,die close combat deed pijn.Ik probeerde overeind te komen maar het lukte amper.Shit,Infernape kwam op me aflopen.Dit is niet goed!
Plotseling sprong Monferno voor me en spuugde ember op Infernape.Infernape sisde wat en keek mij weer aan.Zijn vuist haalde uit.
'Monferno!' Riep Monferno en weerde het af met mach punch.Monferno ving de klappen op die voor mij waren bedoelt.Hij ging in tegen zijn vader,die niet stopte met aanvallen.Blijkbaar was Monferno verstootte.IK zag Monferno moe worden.Wat ben ik,een spons?Waarom laat ik Monferno alles opnemen?Ik probeerde overeind te komen.Helse pijnen gingen door me heen trwijl ik amper omhoog kwam.De vlam uit Infernape's hooft raasde op.Dit is niet goed,nu komt een van zijn sterkste vuur aanvallen.


'VERDOMME!' Schreeuwde ik terwijl de adrenaline door mijn lijf gierde.Die adrenaline liet me op springen.Ik greep Monferno onder mijn en rende weg.Bulbasaur rende voor ons.Ik probeerde niet om te kijken.Na een tijd rennen,ik weet niet hoelang.Zakte ik bij een boom door mijn knieën.De adrenaline was weg.Alle botten en spieren begonnen weer te kreunen.Mijn hooft bonkte erger dan ooit.Ik had nooit moeten gaan rennen.Zwarte vlekken kwamen voor mijn ogen.Ik viel voorover op het gras.Alles draaide weg en werd zwart tot ik niets meer zag.Het laatste wat ik hoorde was een bezorgde Bulba?

Ja ja,kort.Ik weet het.En sorry dat ik nu pas weer schrijf,ik kijk momenteel the law of ueki weer voor de tigduizendste keer opnieuw dus vergat ik een beetje te schrijven.Sorry-_-'

Reageer (2)

  • Organism

    Jeey dit is leuk ;D en snel verder jongetje!

    1 decennium geleden
  • MaraChan

    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen