Foto bij 7.4

ZARRY.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (29)

  • Nikki4ever

    Ik snap echt nog steeds niet waarom ze het niet uitmaken met die andere!
    Waarom hebben ze nog steeds met iemand als ze niet meer van hem/haar houden? Daar worden de andere toch ook niet gelukkig van?
    Want als ze het uitmaken weten de andere tenminste waar ze aan toe zijn en kunnen ze, na veel gehuil en na een lange tijd, weer verder met hun leven. Maar zo kan dat in ieder geval niet! Wat doen ze Selena en Liam aan door zo door te gaan!

    1 decennium geleden
  • Effloresce

    Oh mijn appelboompje ! Nee ik heb geen appelboom laat staan een appelboompje ...
    ooh mijn Huisdieren ! Ja ik heb veel huisdieren xD
    Ik heb 2 cole schildpadden met de namen Bieke & Heide
    cool ha ?
    Jajaj lekkah origineeeel !
    Ja dus ik was bezig he , wagt wat ging ik nu zeggen ?
    Vergeten , nouja je weet dat ik blond ben xD
    Spijtig dat er geen stukje is want kan niet slapen xD
    Ik zweer op mijn huiswerk dat ik nu ga slapen !
    En huiswerk kan me gestolen worden , weetje wat ik zoo spijtig vind ? al mijn handboeken moesten uitgescheurd worden zoals een cursusblok maar ik vind het spijtig dat we het niet door 2 mochten schuren. Shit ik klop hier telkens rap mijn laptop toe als ik iemand hoor rondlopen en ga dan "slapen". Okee ik wil eigenlijk gwn een originele reactie zetten maar ik ben gwn aan het zeveren ! Sletlena heeft trouwens de groeten niet gedaan ! Stout he ! Ik ben lekkah boos op haar ! Na (puh)

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    boaah snelverdersnelverder!
    (flower)

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    oeeeeew deze heb ik al gelezen ^^

    weetje.
    dat justin en juliet allebei hun verkering bedriegen (yeah)
    ghehehehehehe dat vind ik heel blond.
    ze moeten het allebei trouwens even uitmaken, en dan met elkaar nemen en dan nemen Liam en Selena en dan is iedereen gelukkig.

    maar ik ga nu slapen xD

    byeeeex

    1 decennium geleden
  • Comfort

    AAAAH! Nu ben ik weer te laat voor al een deeltje te krijgen!! ;O
    Morgen misschien! Ookal ben ik niet zo goed in lange reacties...
    Super! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen