Foto bij **Seth Clearwater**

Ik wou net naar binnen lopen toen er iemand tegen mij op liep. Ze keek recht in mijn ogen. Ik had het gevoel alsof ik weg zweefde, maar toch ook weer niet. Het leek of zij mij op de aarde hield. Heel mijn leven draaide nu om haar. Ik knipperde met mijn ogen en toen was ze weg. Ik wist dat ik net ingeprent was. Ik liep naar de les. Ik zat net toen het nieuwe meisje naar binnen liep. Toen ik op keek zag ik dat de nieuwe, het meisje was op wie ik was ingeprent. Ik hoorde dat ze naast mij moest gaan zitten. Ik keek de hele tijd naar haar. “Ehm sorry maar is er iets raars aan mij ofzo” vroeg ze met een mooie stem. “Nee waarom vraag je dat” vroeg ik nieuwsgierig. “Nou je zit me al de hele tijd aan te staren dus daarom” antwoordde ze. “O ehm sorry”. Ik keek meteen naar mijn boek. Ik durfde haar de rest van de les niet aan te kijken. Ik was blij dat ik de rest van de dag ook naast haar zat. In het begin van de les keek ik steeds naar haar. Zodra ze dat door had keek ik snel weg. De laatste bel ging. Ze liep snel de klas uit. Ik was te laat met haar naam te vragen. Ze zal me nu vast wel eng vind. Dacht ik de hele tijd. Ik hoopte wel dat ze morgen naar school kwam. Dan kon ik tenminste haar naam vragen. Ik liep eerst naar huis. “Heey mam” riep ik, toen ik binnenstapte. “Heey Seth. Ga zo maar naar Sam. Leah is daar al” zei mijn moeder. Ik liep meteen naar Sam. Nu kon ik hem meteen vertellen dat ik was ingeprent. Ik kwam bij het huisje aan. Ik liep naar binnen en zag dat iedereen er al zat. “Heey Sam kan ik even met je praten” vroeg ik. “Ehm ja hoor” zei Sam verbaasd. Ik wou nog nooit met Sam vragen. Hij denkt nu vast dat er iets ergs aan de hand is. “Ok Sam. Ik denk dat ik ben ingeprent” zei ik. “Ok wanneer zag je haar” vroeg hij. “Vanmorgen op school”.
“Dan is het zeker het nieuwe meisje”.
“ja inderdaad” zei ik. “Ok probeer met haar te praten en kijk maar wat je wilt vertellen en wat niet” zei Sam. “Ok is goed. Wil je nog niks tegen de rest zeggen” vroeg ik. “Ok”. Daarna liepen we weer naar binnen. Iedereen keek ons raar aan. Ze hadden al snel door dat wij niks zouden zeggen. Daarna probeerde niemand het meer.

__________________________________

Reacties?(A)

Reageer (2)

  • UnderTheSea

    MINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
    Zou iemand boos worden als ik die Lia uitschakel? En dan zelf de plaats innam van Seths inprent? Vast niet (duivel)

    1 decennium geleden
  • Raesvh

    Oeh, Oeh, Oeh die foto :9~:9~:9~:9~
    Snel Verder !!!
    Love it <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen