Foto bij Even Lezen, Belangrijk!

Zoals jullie gemerkt hebben gaan de hoofdstukjes langzaam.
Dat heeft een paar redenen:
* Ik moet een paar bladzijdes van BD lezen op even op gang te komen bij de volgende hoofdstukken, omdat sommige getuigen ook vertellen wat Alice en Jasper tegen hun zeiden.
* Omdat ik tegenwoordig huisvrouw moet spelen omdat mijn moeder fulltime werkt, moet ik opruimen, boodschappen doen enzovoort, dat neemt veel tijd in.
* Omdat ik al ver ben met dit verhaal, begint mijn inspiratie op te raken, natuurlijk komt er nog een bruiloft en huwelijksreis, maar meer weet ik nog niet.
* Volgende week moet ik weer naar school, daardoor laat ik jullie nu ook aan mijn tempo wennen. Ik ga namelijk naar de 3de en moet beter mijn best doen bij sommige vakken, daarom zou ik vanaf volgende week alleen nog maar ik de weekenden schrijven.

Ik hoop dat jullie voor vooral de laatste reden respect hebben, want naast Quizlet heb ik ook nog een leven. Als ik even genoeg weet over de reis van Alice en Jasper dan zien jullie wel een hoofdstukje verschijnen, en ik beloof dat dat nog deze week is.

Lots of Love,
Hadley.

Reageer (9)

  • Mundane

    Ik begrijp het wel maar wel jammer want dit is een geweldig verhaal!
    Ik hoop dat je snel verder gaat (flower)

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Tuurlijk snap ik het.
    Ik zat afgelopen jaar in de derde en ik begrijp best dat je dan niet kan schrijven. Zolang je maar wel doorschrijft, want het is echt een superverhaal!!

    1 decennium geleden
  • WellDanceAgain

    tuurijk snap ik het

    zolang je maar blijft schrijven mag je het zo langzaam doen als je wilt(flower)

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    Ik snap het. Mijjn hoofdstukken gaan ook langzaam.
    Ik heb ook veel te doen en als ik op de computer zit is het eerstewat ik doe alle verhaaltjes lezen waaar ik abo ben en dan pas doe ik m,n verhaal. Dus ik snap het heel goed. En m,n abo blijft ook al doe je ee maand over een hoofdstuk.

    1 decennium geleden
  • loveer

    ik snap het ;) ik ga ook naar de 3de en ben ook helemaal verslaafd aan q hoop echt dat ik er een beetje van af kan blijven want moet echt me best doen op school, succes!!! xxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen