dees is den 2 de en ik hoop da tem een beetje beter is dan den vorige

jij en aurelie gaan de buurt een beetje verkenen en wie zien jullie daar lopen ?

TOM VAN TOKIO HOTEL jij gelooft je ogen niet jij: aurelie ik droom denk ik ik zie tom kaulitz aurelie : dan room ik ook meid kom we gaan er naartoe ons voorstellen :) jij ; goe idee
wie is er knapper tom of bill ;)))

aurelie ; hallo mijn naamis aurelie en dit is "jij" we zijn hier nieuw en we zijn de weg kwijt :p jij : bloos

ik ben tom aangenaam waar wonen jullie dan ? jij: in de kweeniestraat 1214 . tom : ik woon daarnaast dan zijn jullie de nieuwe buren :p aurelie dus die bus was jij tom : ja maar willen jullie mee iets gaan drinken of naar huis gaan jij ; we gaan wel mee iets drinken ik heb dorst gekregen :)" bloos " tom; leuk ( tijdsprong int caffe ) : jullie bestellen alle 3 coca en die gast da achter de bar sta van rond de 30 staat me u te flirten wa ge natuurlijk nie leuk vind , tom ziet het en zegt stop eens mee mert mijn meisje te flirten "bloosbloos " jij : bedankt :)
den andere

aurelie ; oh hoe lief zie jullie ier bloozen zo schattig :) jij : aurelie zwijg :p tom : waarom ze heeft gelijk je bent schaatig als je bloost :);)

jij:dank je jij ook ;) aurelie ; ik denk da ik maar eens ga ik ben moe jij en tom : oke ,tom ; maar weet je de weg wel ? aurelie ; ja hoor ik vin het wel slukkes he jij ; tot sebiet
jij; jij neit je bent precies een idioot als je zo bloost .aurelie ; ja ze heeft gelijk kieken

jep
jij en tom hebben het nog heel gezellig in het caffetje tot er een hele bende fans op tom kwamen afgeschotten en u begonnen weg te duwen tom : he laat haar met rust fan : waarom zij laat u toch ook nie met rust ze moe van u afblijven fan 2 ; ja ge zijt vanmij tom ; ik ben van niemand dus blijf van haar af . tom neemt u hand en trekt u het caffetje uit en zegt ; sorry jij; het geeft niet hoor jij kunt er ook niets aan doen . dan stopt tom ineens en je ziet dat je yhuis bent jij ; tom wil je nog even mee binnen komen ? tom ; ja heel graag maar ik moe naar huis want anders wordt ons ma boos ;( jij : ke tot morgen dan tom ; ja is goe ma mag ik u tel asj jij; ja hoor 1445454454454 tom: ik bel je nog wel jij ; ke en geeft tom een kus op de wang :)

nee
nee volgende keer beter

mss
je bent niet zo zeker

Reageer (1)

  • Nelinuh

    spr,snel verder!!
    xxx me(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen