Foto bij Time Turner || Ten

Seasons are changing


Yes. I know.
Het is té lang geleden.
NOW GIMME SOME LOVIN' :9~

August 12th

Albus sat down at the table and smiled at everyone at the table. 'Well,' he said smiling, 'Let's eat!' No longer he said it or several plates filled with different food appeared on the table. Evelyn smiled and thought that it was becomer better every minute. She filled her plate with everything she could grab and almost thought that whatever she was tasting was better than her brother's cooking. Filius Flitwick was talking vibrantly about his teaching years at Hogwarts and what he was planning to do in his lessons this year. 'But I won't tell you all my secrets,' he said with a wink. Evelyn smiled at him and picked up her goblet with pumpkin juice. 'Hogwarts is great, innit?' Rubeus Hagrid said to Evelyn. She swallowed and nodded, 'It's amazing,' she said truthfully. 'Don't get too attached though,' Minerva said, 'Even though I hope you get the job, someone else could snatch it away from you.' Filius chuckled, 'Well, well Minerva, I never saw you as a side-taker.' Minerva looked up and smiled, 'I'm not Filius, I just want Evelyn to get the job.' 'I think we all do now,' grunted Rubeus, 'Yer quite the charmer Evelyn.' Evelyn laughed, 'Quite the charmer?' she asked sarcasticaly, 'With what?' she smiled. Rubeus laughed and drank from his bucket-sized goblet. 'Well,' Albus said serenely, 'I believe that if I don't give the job to Evelyn, I will have to answer to some of my best teaching staff.' Evelyn looked at him and smiled. 'Well we don't want to pressure you into anything Albus,' Minerva said. Albus laughed, 'I don't remember that from the last end-of-the-year party,' he said, 'When I had to gulp down that vessel of Firewhiskey otherwise you would all quite.' Everyone at the table laughed. 'I forgot about that,' Filius laughed. 'That's because you were going outside to "dance with the mermaids" and the squid had to help you out of the lake,' Minerva laughed. Evelyn laughed and put her knife and fork on her plate. When the stories came thinner, she stood up, 'Well, I'll be of,' she said. 'I have a reservation at the Leaky Couldron.' 'O no, yer don't,' Rubeus' voice said mysteriously, 'I had ter cancel that one.' Evelyn looked at him, startled. 'What?' she asked him. 'I asked Rubeus to be so kind and have your bags sent to Hogwarts where you will be staying from now on,' Albus said. Evelyn looked at him and as a smile breaked across her face, she thanked him. 'It's OK, dear, it's OK. We're happy to have you here, and this will undermine the commute from London when you have your interview,' he said waving her thanks away. 'Now,' he said more buisinesslike, 'Go and explore. You're young and never saw the castle before. Don't let us bore you.' Evelyn smiled and gave him a small salute, 'Yes Sir.'

~

Albus ging aan de tafel zitten en glimlachte naar iedereen aan de tafel. 'Nou,' zei hij lachend, 'Laten we eten!' Niet lang na hij het zei verschenen er borden vol met verschillend eten op tafel. Evelyn glimlachte en bedacht dat haar verblijf hier met elke minuut beter werd. Ze vulde haar bord met alles waar ze bij kon en dacht bijna dat het eten wat ze aan het eten was, beter was dan dat van haar broer. Filius Flitwick praatte gedreven over zijn lessen op Hogwarts en wat hij van plan was om dit jaar allemaal te doen. 'Maar ik verklap niet alles,' zei hij met een knipoog. Evelyn lachte naar hem en pakte haar beker op met pompoensap. 'Hogwarts is geweldig, niet?' Zei Rubeus Hagrid tegen Evelyn. Ze slikte en knikte, 'Het is fantastisch,' zei ze waarheidsgetrouw. 'Raak er niet teveel aan gehecht,' zei Minerva, 'Ook al hoop ik dat jij de baan krijgt, kan iemand anders hem voor je neus wegpakken.' Filius grinnikte, 'Nou, nou Minerva, ik zag jou nooit als een kant-kiezer.' Minerva keek op en glimlachte, 'Ben ik niet Filius, ik wil gewoon dat Evelyn de baan krijgt.' 'Ik denk dat we dat nu allemaal willen,' gromde Rubeus, 'Je bent best een charmeur Evelyn.' Evelyn lachte, 'Best een charmeur?' vroeg ze sarcastisch, 'Met wat?' lachte ze. Rubeus lachte en dronk van zijn emmer-grootte beker. 'Nou,' zei Albus sereen, 'Ik geloof dat als ik je de baan niet geef Evelyn, ik afscheid zal moeten nemen van een paar van mijn beste leraren.' Evelyn keek naar hem en glimlachte. 'Nou we willen je nergens toe dwingen Albus,' zei Minerva. Albus lachte, 'Dat herinner ik me niet meer van het afgelopen eind-van-het-jaar feest,' zei hij, 'Toen ik dat vat met Firewhiskey moest drinken anders zouden jullie allemaal opstappen.' Iedereen aan de tafel lachte. 'Dat was ik vergeten,' lachte Filius. 'Dat komt omdat jij naar buiten was gegaan omdat je wilde "dansen met de zeemeerminnen" en de octopus je het meer uit moest helpen,' lachte Minerva. Evelyn grinnikte en legde haar bestek op haar bord. Toen de verhalen minder werden stond ze op, 'Nou, ik ben er vandoor,' zei ze. 'Ik heb gereserveerd bij the Leaky Couldron.' 'O nee hoor,' zei Rubeus mysterieus, 'Ik heb die geannuleerd.' Evelyn keek hem aan, verbaasd. 'Wat?' vroeg ze hem. 'Ik heb Rubeus gevraagd om zo vriendelijk te zijn om je tassen naar Hogwarts te sturen, waar je vanaf nu zou verblijven,' zei Albus. Evelyn keek hem aan en toen een glimlach over haar gezicht trok, bedankt ze hem. 'Het is goed, het is goed. We zijn blij om je hier te hebben, en dit zal de reis van Londen besparen wanneer je ons gesprek hebt,' zei hij, haar bedankjes wegwuivend. 'Nu,' zei hij meer zakelijk, 'Ga en onderzoek. Je bent jong en hebt het kasteel nooit eerder gezien. Laat ons je niet vervelen.' Evelyn lachte en gaf hem een kleine saluut, 'Ja Sir.'

Reageer (5)

  • Doortjez

    Wachten is niet erg maar dan moet je nu wel snel verder!

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    hihi, jeeeeeey!

    1 decennium geleden
  • SilverSoul

    Aaah, leuk!
    Snel verder!

    Xx <3

    1 decennium geleden
  • Redamancy

    Jkahsksjdkajdkwjs VERDER :9~
    i love you

    1 decennium geleden
  • mOoNx

    snel verder

    -xx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen