Hey lieve abo'tjes!
ik ben terug uit het zonnige frankrijk en ik heb maar liefts 16 pagina's vol geschreven terwijl ik weg was (ik had gehoopt op meer maar helaas had ik het druk met vakantie hebben en heel veel lezen en leuke dingen doen :$ bovendien was mijn inspi hierna ook een beetje weg :( )
dit zijn de eerste 2 pagina's en het is niet zo'n heel lang deel, i'm sorry, maar ik ga gelijk bezig met het overtypen van de rest en morgen komt er nog een deel en ik beloof dat die langer wordt
hopelijk hebben jullie allemaal ook een hele leuke vakantie gehad (H)

xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • mimi1212

    Jeee! eindelijk weer een stukje! ik heb hier zolang op gewacht! en dan komern er ook nog eens heel veel stukjes! Amazing!!
    Ik vind het trrouwens niet zon kort stukje hoor! ze mogen van mij allemaal wel zo lang(of langer natuurlijk) zijn, want dit was heeeel veel om te lezen!!
    Je moet wle snel weer verder gaan hoor!! ik wil veel en veel meer lezen!!

    Xx

    1 decennium geleden
  • Mikaela

    Woooooooooooooooooot!
    Ik heb Zooooooooooooooooooo lang gewacht tot je eindelijk weer terug kwam!!!
    BTW. Hoe was je vakantie??
    Jake is echt heel lief nu! :)

    1 decennium geleden
  • Emrys

    Awesome :3
    Echt een geweldig stukje <3
    Jake is echt wel heel goed om al die meiden die de vamps achterlaten 'op te vangen' Hea?
    Na ja Echt een mooi stukje <3
    I love it
    En hoe was je vakantie is het zonnige Frankrijk :O
    Ik haat Frans 0.o
    Boeiend hea :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen