“Ben jij Olivia? De beste vriendin van Louis?” verbaasd keek Olivia op en keek recht in het gezicht van de 17 jarige Cher Lloyd. Olivia knikte. “Vind je het erg als ik hier even bij je kom zitten?” Olivia schudde haar hoofd. “Ik heb al veel over je gehoor”
      “Dat dacht ik al” verbaasd keek Cher Olivia aan. “Jeremey White, of ik denk toch dat dat zijn naam was, heeft al tegen me gezegd dat de jongens veel over me praatten” vanzelf raakte Olivia aan de praat met Cher, ze praatten over de jongens, over muziek en veel meer. Na een kwartier kwam ook Rebecca er bij zitten.
      “Olivia?” Olivia draaide zich om en keek recht in het gezicht van Louis.
      “Ja?”
      “Heb je eigenlijk iets gehoord of gezien van onze soundcheck?” met een grijns keek Louis zijn beste vriendin aan.
      “Niet echt” met een schuldig glimlachje keek Olivia de jongens aan.
      “Dat is mijn schuld denk ik, sorry jongens” Cher grijnsde. “Maar ik moet verder, het is mijn beurt voor de soundcheck” ze zwaaide nog iets en sprong soepel het podium op.
      “We gaan eigenlijk iets eten, kom je mee? Rebecca, jij mag ook mee hoor”
      “Ik moet na Cher soundchecken dus ik blijf maar hier. Leuk om je te ontmoeten” Rebecca keek Olivia met een vriendelijke glimlach aan waarna de jongens en Olivia de zaal uit wandelde.
      “Wat gaan we eten?”
      “Geen idee, we gaan gewoon in het cafetaria eten. En aangezien ik geen idee heb wat ze vandaag serveren weet ik het niet”
      “Ik snap iets niet” de jongens schoven een stoel achteruit zodat ze konden gaan zitten en keken Olivia vragend aan.
      “Wat snap je niet?” Louis nam net en hap van zijn hamburger en keek zijn beste vriendin vragend aan.
      “Jullie veranderen elke dag van concertgegbouw en toch kennen jullie de backstage alsof jullie er op gegroeit zijn. Hoe doen jullie dat?” Olivia nam ook een hap van haar hamburger.
      “De backstages lijken eigenlijk hard op elkaar” Liam haalde zijn schouders op, alsof het zo simpel was als één + één.
Omdat Harry en Louis er zeker van wouden zijn dat hun kleren zouden matchen die avond, wandelde Olivia samen met Liam, Zayn en Niall door het concertgebouw.
      “Heeft Louis dat echt gedaan?” Olivia knikte.
      “Ik dacht dat hij dat al wel is verteld zou hebben” Zayn schudde zijn hoofd.
      “Waarschijnlijk vind hij het te schaamtelijk” Olivia knikte, dat zou wel is kunnen.
      “Vertel hem dan maar niet dat ik het jullie gezegd heb”
      “We zullen zwijgen” Niall keek haar met een lieve glimlach aan.
      “Weet je dat je mooie glimlach hebt?” Niall keek Olivia raar aan. Wat was er nu mooi aan zijn glimlach? “Ik meen het hoor, ik vind hem echt mooi. Je zou meer met je mond open moeten glimlachen” een licht rode kleur verscheen op Nialls wangen.
      “Dank je” ook al geloofde Niall haar woorden niet, toch was hij er blij om dat hij ze uit haar mond hoorde.
      “Oeh, Niall is rood” Zayn gaf hem een por. “Waarom is Nialltje rood?”
      “Nergens om” Zayn grinnikte.
      “Maak dat de kat wijs”
      “Kom poes, kom poes” Zayn keek Niall, die op zijn hurkjes zat een kat te roepen, raar aan.
      “Wat ben je aan het doen?”
      “Wel ik moet het toch tegen de kat vertellen? Of niet soms?” een grijns stond op Nialls gezicht als hij Zayns gezichtsuitdrukking zag. “Je wist toch dat ik dat ging doen?”
      “Ik denk dat ik is ga kijken naar Harry en Louis, dat ze elkaar niet vermoorden”
      “Waarom zouden ze elkaar vermoorden?” Olivia keek Liam raar aan.
      “Wel laat ons het zo zeggen, ze willen kleren aan doen die matchen ja? Wel als de ene iets groen wilt dragen en de andere iets rood dan matched dat niet, en als ze beide hun eigen idee willen behouden zou de een de ander wel is kunnen vermoorden. Snap je?” Olivia knikte. “Dan ben ik weg” Liam draaide zich net om.
      “Wacht ik ga mee, als er iemand dan moet beslissen wat ze moeten dragen ben ik het wel” Zayn legde een hand op Liams schouder en samen wandelde ze weg.
      “Wat gaan wij doen?” Olivia draaide zich om naar Niall, deze merkte nu pas dat ze alleen waren.
      “Ik heb geen idee, jij mag kiezen”
      “Ja, maar jij kent het hier”
      “Dat is nog een goede reden voor jou om te kiezen, jij het hier nog niet gezien. Ik wel”
      “Maar ik weet niet wat je hier allemaal kan doen”
      “Zo kunnen we eigenlijk nog wel lang discusiëren, denk je niet?” Olivia knikte. “Zullen we gewoon wat buiten gaan zitten?” weer knikte Olivia.



't is jullie gelukt (: Iets waar ik heel erg blij om ben (: 6 reacties zou ik eigenlijk nog cooler vinden dan heb je 'twee' pagina's reacties ^^ Nou ja, toch heel erg goed gedaan dus krijgen jullie vrijdag ook een deeltje zoals beloofd (:
Ik HOU van reacties ^^

Reageer (7)

  • GossipGirl21

    Yeeeeaaaaaaaaaaahhhhhhhhh

    6 jaar geleden
  • Perturbado

    Ghehe laat ik die reactie dan maar plaatsen?
    Jij schrijft echt zoo leuk, dus snel verder :]

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    kei leuk verhaal!
    abo+kudo (flower)

    1 decennium geleden
  • Unusual

    Als eerste; ik kreeg pas vandaag een mailtje dat je verhaal er was. Heeel erg vreemd. Dan ga ik nu lezen:Y)

    Het is Niall, echt Laura, je kan het nu niet meer voor me verborgen houden. Ik weet het nu echt 100% zeker. Het is Niall. Dat riep ik al vrij snel, maar nu is het echt zo. Die 2 hebben een aantrekkingskracht op elkaar, niet normaal meer gewoon!
    Ik hoop dat je de 6 reacties haalt. Maar deze telt natuurlijk voor 2 omdat ik hem extra lang probeer te maken. En ik geloof dat dat wel redelijk lukt.
    Ik vind je echt geweldig schrijven, en ik kijk er echt naar uit als onze eigen story ook haar op Q komt te staan. Ons "kindje"
    <3

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    Lovely, Great, Wonderfull, Beautiful, Did I Say Lovely Already? No? Then, Lovely, Great, Wonderfull, Beautiful. AWESOME <333
    Kan niet wachten tot zondag =)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen