Foto bij Chapter 28

Sorry voor het kleine deel had geen inspi meer 8D lees tot het einde, dan staat de verrassing er :'d!

Ik rek me uit en loop de tent uit. De zon schijnt vel en het is mega warm. Ik kijk over het eiland. Alles lijkt nu nog mooier. Jack treet in mijn voetsporen en komt ook de tent uit. "tering wat is het warm zeg" jack trekt zijn shirt uit en gooit het in de tent. "Zo jack, durf jij je zo maar half naakt te vertonnen op dit eiland?" jack grinnikt. "Ja hoor! Ik durf het zelfs naakt." Jack trekt zijn broek naar beneden. Ik sla snel mijn handen voor mijn ogen. " Ah bah jack!" Jack lacht. "Ik heb een onderbroek aan love." hij trekt zijn broek weer omhoog en gaat aan het water zitten. Ik kom naast hem zitten. "Vanavond is het dan zo ver" zeg ik. "Ja, ik kan niet wachten." ik grinnik en spetter met het water. "Laten we gaan zwemmen!" zeg ik vrolijk. Jack trekt een moeilijk gezicht. "moet dat?" ik lach. "Ja, dat is een bevel" Jack laat zij hoofd lachend naar beneden hangen. "oke vooruit dan maar" Jack trekt zijn broek uit en duikt het water in. Ik glimlach. Ik doe mijn jurk uit en duik ook het water in. Ik open mijn ogen. Jack trekt een vet gare bek waardoor ik in de lach schiet en naar boven drijf. Jack grinnikt. "Jack doe dat nooit meer!" jack trekt een pruillipje. "Ik mag nooit iets van jou doe, alles word me verboden" ik aai hem over zijn hoofd. "Je leven is zo slecht" Jack grijst en het bevalt me niet. Hij pakt me bij mijn middel vast. "Gotcha" hij begint me te kietelen. Oh gosh! Ik gil het uit, de hele oceaan kan het horen. Jack lacht zich scheel. "Je moet jezelf eens zo spastisch zien" Jack krijgt de slappe lacht en verzuipt bijna. Ik sla mijn armen over elkaar. "Pff" Jack komt naar mij toegelopen en trekt me naar hem toe. "Je bent zo mooi als je boos bent" verluistert hij in mijn oor. "Gotcha" zeg ik in zijn oor. Hij kijkt me niet begrijpent aan. Ik poor hem i zijn zij. En nog eens. En nog eens. Jack geeft geen kik. "JE KAN ER TEGEN!" zeg ik verbaast. Jack grinnikt. "Ja" "niet eerlijk!" "Pirate" zegt jack. "dat heeft er niks mee te maken!" ik gooi lachend wat water in zijn gezicht. "oh nu zal ik je krijgen" ik ren gillent het water uit, terwijl jack mij achtervolgt. Ik struikel over een stukje hout en val in het zand. Ik begin te lachen. Jack komt boven mij hangen. Zijn natte dreadlocks vallen langs zijn schouders aar beneden. Zijn bruine huid schitter in het zonlicht. Ik bekijk de tattoe's op zijn lichaam. "kan je het lezen?" vraagt jack. Ik grinnik. "nee" hij grijnst. "Weetje, sinds dit onbewonde eiland, zijn wij veel hechter geworden. Ik ben niet meer die piraat zonder gevoelens. Ik hou echt van je, en ik wil de wereld met je delen." ik schrok eigelijk van deze woorden. het was niks voor jack om dat te zeggen. Ik glimlach naar hem. "Ik hou nog meer van jou." jack drukt zijn lippe op die van mij. "en niks zal mij tegen houden om va jou te houden"

reacties?


waarom zou er POTC 1 voor deze serie staan? gaat er al ee belletje rinkelen? Jaaa! Voor de echte diehard fans van mijn serie, heb ik beslote om een POTC 2 te gaan maken. Het zal een vervolg zijn op dit verhaal met de naam : POTC2 and the journey to Jack ^^.

Reageer (9)

  • xYouMeAtSix

    oeeh deel 2 klinkt leuk!!!

    1 decennium geleden
  • Athos

    xD
    deel 2 moet echt vet gaaf worden :D:D
    ga snel verder
    xxxx

    1 decennium geleden
  • SimoneV

    leuk:D:D en we krijgen een vervolg:D:D jeey:D

    1 decennium geleden
  • Yoda

    WIIIII! Ö Goed idee :Y) En deze serie blijft awesome <3

    1 decennium geleden
  • MrsRonaldo

    Deel 2 !!! (dance)(hoera)(yeah)(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen